steelsuccess whippets

2011-12-07 Onsdags funderingar

Kategori: Allmänt




Bild  DS-Form

Hej på er alla! ..Hoppas allt är oki med er!
Just nu har vi sjukstuga här hemma..Tobbe och Sonny har världens
brak förkylning..Jag är inte så fräsch heller, världens huvudvärk 
som inte vill släppa :-( Hua Hua :-(
Hoppas det går över snart så man blir människa igen.

På em. sätts det igång med fortsatt valberednings arbete för mig.
Finns att göra på den fronten,så jag kommer att bo i telefonen med
andra ord, men det måste ju göras det också.
Blir nog bra med det får jag hoppas :-)

Nu lite funderigar...

...Att rätt och riktig fakta når fram är för mig det som är viktigt!
Att man sedan kan vidarebefodra information på ett fint sätt
är ju kanon!..MEN varför få behöva läsa denna smutskastning som
inte har med det sakliga att göra? Trist så trist!!!



Nä nu lite kaffe och go fika!


Höres Kram Anncie

  

 



Kommentarer

  • Katarina säger:

    Vilket muskelknutte, krya på er hela familjen.

    2011-12-07 | 19:08:39
  • Anncie säger:

    Tack Katarina!..Vi kurerar oss för fullt!

    Lill Ricky är en kompakt liten kille som en go-cart ungefär Hehe :-))

    Hoppas du har blivit frisk ifrån din influensa :-))

    Jag ringer dig på fredag :-)

    /Kram Anncie

    2011-12-07 | 19:38:03
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: