steelsuccess whippets

2010-09-16 God kväll på er!!

Kategori: Allmänt



Oj oj mina ben värker! Men annars är det bra.
Började att jobba kl.11.00 i går och kom hem vid 23.30 tiden
i går kväll.Hade seminarium gäster som spisade kräft buffé
med till behör,önskar jag kommit ihåg kameran,det var
otroligt läckra färger på all mat tillsammans.Får se om jag kan
få tag i en bild av en arbets kollega framöver.
Alla var väldigt nöjda i alla fall.Kul att få arbeta kväll i bland
inte alls likadant som att jobba på dagen med lunch gäster.
Vår kock Lisa har en "super stegräknare" och vi pratade om
att vi går ungefär mellan 5-6 mil på fem arbets dagar på Horsvik!
Och tur är väl det så god mat som vi har,tänk om vi skulle ha ett
stilla sittande jobb.Hujeda mig vilken övervikt det kunde bli....



Från det ena...Har läst och hört att hundar lottas in
i fel klasser,mycket tråkigt måste jag säga.Detta anser jag inte
som "Fair play" direkt.Detta måste man göra någoting åt :-(
Och som för våran del i Borås med Classic,varför fick hon ingen klass alls
på sitt medel lopp?? Mycket märkligt tycker vi...
Kanske någon kan förklara detta fenomen för oss??
Alltid kan man ju missa något under vägen.... :-/

Och i morgon är det äntligen fredag.Ska upp rätt tidigt
för jag har hand om frukosten i morgon bitti.Så denna blogg får bli en
kortis i kväll.Kanske inte heller skulle skada att lägga korten på bordet
oss uppfödare i mellan.Vi är ju skyldiga att tala om, OM vi skulle få 
veta någonting som inte är bra att avla på, så vi inte
för något dåligt vidare.För vi vill ju ha fram friska sunda hundar.
Eller hur??


Och ett kvälls citat kommer här...


Nu måste jag sova så...

önskar vi på Steelsuccess!!
Hörs snart igen :-)) 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Lycka till i Järbo på söndag!

    Får nöja mig att via telefon, bloggar och andra kanaler höra/se hur det går för egna och andras hundar. Riktigt spännande lopp är det i alla fall.

    Kram!

    Linnea

    2010-09-17 | 17:41:44
    Bloggadress: http://moneysteps.bloggagratis.se/
  • Anncie och Tobbe säger:

    Tack så mycket Linnea!!

    Ja det blir spännande att få köra på Järbo banan igen :-)) Får se hur våra vovvar tar kurvorna,jag kommer ihåg att vår Starkodder kom för fort in förra året och gick väldigt långt ut ur kurvorna.

    Vi önskar alla Moneysteppare lycka till också i morgon.

    //Ha det gott och kramar från oss!

    2010-09-18 | 15:19:24
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: