steelsuccess whippets

2010-02-08 Se sån stil de har....

Kategori: Allmänt


Hejsan vänner!! Hoppas ni har haft en bra måndag!
Denna helg har gått väldigt fort,jag tycker tiden
bara rusar fortare och fortare ju äldre man blir.
Pappa sa alltid tycker du tiden går fort nu mellen 25
till 30 år...Vänta tills du passerat 40 då är du snart 60
HJÄLP..snart är jag väl där då!!...
Annars har vi haft problem i disken i dag,jag skötte den,
och fick se att temperaturen sjönk till bara 30 grader mot
80..inte bra ! Så vi fick ringa vår elektriker..Ola.
Vet ni hur mycket disk det blir när maskinen måste stängas av
mitt under på gående lunch??
Hujeda mig!! men men det gick att få upp tempen provisoriskt.
Måste dit med nya element...
Sen mitt upp i allting kom vår fastighets skötare och skulle ta bort
ett element på väggen och sliter ner kakel plattor också som INTE
skulle ner...så då fick han ringa en kakel uppsättare, för det fick ju samtidigt inte
komma vatten på väggen där ...Hur lätt är det att inte skvätta ner i en disk??
Ljuva Måndag.......
Här kommer lite stil studie bilder,håll till godo....


Vår dotter Sandra våren 2009...Tjoho..(Jag skulle nog slå ihjäl mig)


Ett klipp från National Geographic Magazin ano 1937!!
Häftig stil de har eller hur?? SMILE....


Denna vovve heter Aschley och är en utav världens
bästa freesbee fångare.....Otroligt vilken spänst!!


Och en stilstudie bild från rundbanan i Västerås fr.vänster:
Pepperoni Bina Ricky Lucatoni och Bagheera....


Med denna bild vill vi önska er en fortsatt trevlig kväll.
I morgon efter jobbet ska vi åka till IKEA, så vi får se om det hinns
med en blogg..annars hörs vi så snart vi kan igen!
Kram från Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Fina bilder ni lägger ut. Fin bild på mig ihihhihiihih

    Törs du inte hoppa mamma det e inte så högt hehehe.. kram på er

    2010-02-12 | 16:38:16

Kommentera inlägget här: