steelsuccess whippets

2012-05-18 Tack alla vänner

Kategori: Allmänt


Bild från 1986
Hej på er alla! Får börja med att tacka för alla era gratulationer som
vi mestadels fått på FB i går! Ni är alla underbara människor....


I dag har hundarna och jag haft en lååång frukost, känns
gött att bara få vara.
I går så var Tobbe ledig han också..ute pyssel med gräs
trim och klippning blev avklarat, Jösses vad gräset växer!
Själv sysselsatte jag mig med tvätt och städning samt
hann med att borsta tänderna på hundarna...

                             

Ähumm..inte den roligaste sysslan men nu är det gjort igen!
Brasse och Sippan är de som är en aningens motsträviga men
man får ge sig tiden så funkar det till sist!
Sura miner blev det, men Husse tog ut dom på lång promenad efteråt och
då blev det genast glada miner igen!

Nu ska jag snart åka in till Nyköping för veckohandel..Sonny ska
med och förnya sitt legitimation, det finns alltid att göra..
På em. hämtar jag upp Tobbe sen tar vi Helg igen, och i morgon
tränar vi i Västerås hoppas på gött väder!

Till er som ska tävla i Borås i morgon önskar vi stort Lycka Till!
                                          

Nu till dagens göromål :-D
 

Många Kramar Anncie och gänget! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: