steelsuccess whippets

2012-01-27 GRATTIS Sandra 25-år idag!

Kategori: Allmänt



      
För 25 år sedan idag fick vi världens finaste lilla tös
1875gr och 45cm lång ett litet stort underverk!!
 
          GRATTIS GRATTIS PÅ DIN 25-års DAG!


Sandra 4 år!



..Gosig Sandra som INTE ville kissa ute i gräset utan vi fick 
ta med pottan så gick d bra! Rolig du gumman :-))
Här efter att vi besökt High Chaparall i klädd cowboy hatt
och potta! Love It!!!



Student 2007 :-))


Hoppas din dag har varit underbar med tårta och
D som hör till! Vi kommer ner vid ett senare tillfälle
för pappa är ju som du vet på kurs för yrkesförare
denna helg!
STOR KRAM och GRATTIS från din Familj!
Vi hörs på telen som vi brukar :-)))))
(Ps.Äntligen hittade jag kortet..vad jag har letat Sandra)



Kommentarer

  • Ramnäs säger:

    Många Hurrarop från oss till Sandra..har gratulerat 25-åringen på FB ..ha en fin helg!.

    2012-01-28 | 09:18:43
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Katarina Nilsson säger:

    Grattis Sandra. Nej men alla dosingen då va liten du var när du föddes. Ha en bra dag

    2012-01-28 | 09:18:48
  • Anncie säger:

    Sandra hälsar och tackar för gratulationerna, har precis pratat med dotra och hon hade en fin och kul födelsedag igår!

    Katarina: Sandra var lite för tidigt född och sedan åkte jag på sk havandeskaps förgiftning,vilket inte var så kul...jag tog all hennes näring i slutet av graviditeten och efter kejsarsnittet fick jag 300/200 i blodtryck och hamnade på intensiven! Det som räddade mig sa läkaren sen var att jag var så pass ung som 20 år samt snabb intensiv vård förstås!

    Sandra fick komma hem efter 18 dagar på barn avd. för för tidigt födda! Liten tjej men ack så stor grej! Kramar till er alla!

    Stort Tack oxå till Ramnäs för grattisar!!

    2012-01-28 | 15:36:21
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • aina säger:

    Lilla Blubb har blivit stor,jämfört med när hon föddes.Hon är så fin,sötnöten.Kram till er alla i Tystberga Metropolen från ett evigt snöande Jämtland.Saknar er massor

    2012-01-28 | 23:30:31

Kommentera inlägget här: