steelsuccess whippets

2011-09-27 Otroligt

Kategori: Allmänt


Hej vänner så här på kvälls kvisten!
Idag på em. har jag varit och gjort en magnet röntgen på mitt knä,
och jag måste säga vilken utrustning för att röntga det....
Jag fick ligga på en brits som körde in mig i tunneln samtidigt
som jag fick lyssna på musik som jag fick välja innan.
Gissa vad för musik??? SMILE
Sen öronproppar och hörlurar på..det tog väl en 20-25 minuter
ungefär. Så nu var det klart i alla fall .-)
I morgon ska jag fixa en telefontid med min läkare så får vi se vad
han säger om bilderna! Hoppas inte det är allt för trasigt bara Hua!

En otrolig dag på många sätt och vis har det varit för min del!
Vill bara avsluta i ett för allt med dessa ord:
*  Andreas är vår Webmaster.. Tobbe är min "gubbe"...Sonny är min son.. OSV..
ALLA människor har och får ha sina personliga uppfattningar MEN blanda
inte in mig i någon LIGA..Jag är jag och ingen annan!
KLART SLUT! Med detta elände.....


Ha en fin kväll alla ni där ute! (Bild A.Widing)


Kram Ánncie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vilket häftigt kort på Classic, SNYGGT!

    2011-09-28 | 09:43:43
  • Anncie säger:

    Tack Lisa!..Jag följde med dig på din fina långpromenad! LJUVLIGT VACKERT!

    Ha en bra dag :-))

    //Kram Anncie

    2011-09-28 | 10:41:21
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: