steelsuccess whippets

2011-09-27 ...olika är vi alla

Kategori: Allmänt


Undrar bara varför vissa saker läggs in på bloggar, det är som
att bjuda in till krig direkt!
Åsikter får man ju ha men man kanske ska tänka sig för vad
konsekvenserna kan bli.Alla kan vi göra fel även jag har gjort
och gör det. Men åter igen vill jag betona att i detta "krig" som
pågår just nu har jag ingen delaktighet i även fast jag bor i Tystberga.
Personen i fråga har sagt SIN åsikt INTE min!!!!!
Min åsikt lyder i detta fall att det är trevligt att läsa hur det går i ALLA
sorts aktiviteter med hundarna,samt att glädjas med varandras framgångar
och Lycka. Givetvis blir det mer av denna"vara" under säsong på vår blogg.
Våra hundar är inga "tävlingsmaskiner" utan våra familjemedlemmar
som förgyller våran dag...varenda dag....veckor och år.
Det är en liten del i det stora hela med tävlingsbiten..sova i säng..leka..
busa..ge kärlek m.m "you name it" får våra hundar det allra mesta av och
och det hoppas jag det är hos varenda hund ägare. Jag känner ingen
som inte tar väl hand om sina hundar!



Ha en fin dag alla vänner!
//Kram Anncie



Kommentarer

  • aina säger:

    Hejsan,håller med dig till fullo.Ibland undrar jag om en del skriver saker medvetet,just för att starta upp grejor.Hade alla hundar det lika gott som hos de wippet ägare jag känner,skulle det inte behövas dessa hundhem som finns massor av idag.Ha det gott och ta hand om er.Kramen från ett mycket blåsigt Jämtland

    2011-09-27 | 18:45:20
  • Anncie säger:

    Tänkvärda ord Aina :-)))

    Här är det bara bra förrutom mitt knä!

    Hälsa Tobbe så gott!

    /Kramis Anncie

    2011-09-27 | 22:06:46
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: