steelsuccess whippets

2011-09-09 Ha en fin helg alla vänner :-)

Kategori: Allmänt



Hej och god förmiddag på er alla vänner!
Vilken underbart vacker dag i vi har just nu i Tystberga!
Sol med blå himmel och 18 grader varmt i skuggan..NICE!
Hoppas vädret håller i sig tills i morgon också :-)

Efter jag hade gjort färdigt mitt blogg inlägg i går så fick
jag ett samtal i från bilverkstaden där vi har vår Hyndai och
fick meddelandet att de fått fel grejor till kamremsbytet,så min
stads resa blev inställd.. jag får hämta ut bilen i dag istället.
I bland blir det inte som man tänkt sig, så nu återstår även handlingen
i dag också. Men det får gå..Tobbe kommer hem skapligt så då får han
ta hand om alla vovvarnas promenader medans jag är i stan.
Team work Team Work :-))))

Lägger in ett par bilder på Classic som säger en del om hennes
personlighet..Hon ÄLSKAR att sitta i knät och vill vara i famnen på alla!
Spelar ingen roll om hon inte känner folket..

..Hopp upp i famnen på en helt ny person.. "no problems"


..samma här..fick främmande av Johanna som hon aldrig träffat..
Hopp upp i famnen bara... :-)))
Verkligen kul att hundarna har sådana olika personligheter :-)


Vill också sända Krya på dig hälsningar till "Lille-bror"
Emmalines DJ-Vargtass "Figo" här i från Tystberga!
Hoppas du blir frisk fort :-))

Nu en dusch och sen skriva en nota!


Sköt om er och ha en trevlig Helg!
//Kramar Anncie och co.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: