steelsuccess whippets

2011-10-29 Vilken fin höstdag vi haft idag!

Kategori: Allmänt

Vilket underbar höstdag vi haft idag!
Termometern på vår skuggsida visade
över 10 grader och där det var lä på solsidan
var det nog 15-17 grader..och där hamnade jag.
Tobbe har gått promenaderna med hundarna och
jag har pysslat med lite av varje som mitt knä har
pallat med...

I går så skulle vi lägga in av vårt virus skydd som
vi hade kvar av hemma,men tyvärr funkade det inte
så Tobbe var tvungen att dra in till stan och köpa nytt
också...Tur att man har Sonny hemma som hjälpte till
lägga in det åt oss..Tack snälla för det :-).....

Just nu är Sonny och kollar på bio i Nyköping..vi har ju
fått en ny sk."Filmstad" här....

5 toppmorderna biosalonger med extra benutrymme..digitalprojektorer
3D utrustning och Sveriges (jag har även hört Europas) största bioduk 160 kvm.
Kan jämföras med vår förra biograf som hade en bioduk på 24 kvm.
Jag har sagt till gubben att vi måste bara gå och kolla på bio nu när
tävlings säsongen är över med hundarna...

Annars laddar vi för våran sista tävling på Åkerskanal i morrn...
Ett kort lopp över 320 m. där vi fick både Starkodder och Classic
i samma lopp...jaja spännade spännande.
Ser även fram imot att få se finalen i Masters!
Vet att flera av våra hundkapps vänner tävlar denna helg....så
jag önskar ALLA stort lycka till!

Nu har jag inte så mycket mer på hjärtat än att önska en
fortsatt .....


Nu ska vi snart kolla på säsong starten av "Så mycket bättre"
Ett program som vi gillar mycket..lättsamt,kul och med bra
musik! 






Kramar Anncie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: