steelsuccess whippets

2011-10-25 Dagen före...

Kategori: Allmänt

Idag är det dagen före min knäoperation,börjar bli liite
nervös..men det får lov att gå :-)
Ska ställa mig i duschen och använda en speciell tvål
i kväll.Hoppas allt blir oki efter detta nu så jag slipper en till
operation, kunde tyvärr bli så om knät fortfarande förblir ostabilt.
Jaja men det tar vi då i så fall..positivt tänk :-))

Annars då jo idag har jag varit och planterat lite fint på
mamma,pappa och brorsans grav samt min mormor och morfars.
Det fanns så kul färger på ljungen som jag köpte..gula och mörk
orange..riktigt höstigt färgmässigt..det matchade fint till
silver ekarna...och tyvärr glömde jag kameran hemma...
men sen ska ju kransarna på får se om jag kommer ihåg den då...
Lägger in en bild inne från Ludgo kyrka i stället.
Här är jag och våra barn döpta...


Hundarna då...jo då Classic ser bättre och bättre ut på sin muskel,
nu reagerar hon inte alls när jag tar på den.Kan tänka mig att det
kändes som man har sprungit in i något hårt själv..Fortsätter med
massagen och lite extra promenader för hennes del.
Alla andra mår helt oki :-))


En aning suddig bild på Classic´s lång lopp i Järbo!

Nä nu måste jag avbryta...Får se om jag lägger ut något här
i morrn kväll..kanske blir problem att gå i trappan upp *SKRATT*
Vi får se....

men först ett gammalt klokt ordspråk....

"Den som gapar efter mycket....
 mister ofta hela stycket"

Ha en skön kväll och sköt om er!
/Kramar Anncie och company

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Lycka till nu med din operation, vi håller allt som går...tummar som tår. Fick POSITIVA VIBBAR från Ramnäs, och det gick ju bra...så nu skickar vi dom vidare, med ännu större kraft, till dig Anncie!



    Kram Lisa o Anders o Klara

    2011-10-25 | 23:02:05
    Bloggadress: http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • Anncie säger:

    Tack snälla Lisa Anders och Klara!..Jag känner era varma positiva "vibbar" ända till Tystberga:-)))

    Sköt om er :-)

    Kram Anncie

    2011-10-25 | 23:11:45
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • åsa säger:

    här kommer påfyllning av mera positiva vibbar....

    2011-10-26 | 00:09:02
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Tack Åsa :-)

    Känns fin fint med riktiga vänner <3

    Kram Anncie

    2011-10-26 | 02:22:23
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anders Ytterberg säger:

    Lycka till

    2011-10-26 | 05:46:20

Kommentera inlägget här: