steelsuccess whippets

2011-10-20 Paj och upplysningsperioden!

Kategori: Allmänt


Go kväll Go kväll på er alla!
Denna dag har varit fullbokad ordentligt för min del!
När Tobbe hade vaknat vid 11.00 efter att ha jobbat natt
så drog vi ut på promenad i solskenet med alla hundarna.
Sedan hem och fixa lite innan jag åkte ner till Horsvik
och hälsade på..Mina kamrater där vet hur galen jag
är i pajer..och det serverades äppelpaj med vanilj sås i dag!
Gulligt av er att tänka på "enbenta Ankan" ..det smakade såå
gott efter lite hemma gjort potatismos och ugnsfalu!
:-)))


Jaha väl hemma sedan så plockade jag lite innan Sonny kom hem
med pluggande av "Upplysningsperioden" 1700-talet, han har
nämligen prov imorrn på det, så det har vi hållit på med till nu,
förutom ett break för hundarna förstås..mycket får en annan som
förälder lära sig också..Tobbe tar det praktiska med körning och
för det mesta är det jag som hjälper till och förhör med de teoretiska
bitarna om det behövs! "Teamwork"
Visste ni att man inte uttalar Robinson Crusoe..Kruse nä det heter
"Krusåå"..Det har jag lärt mig av Sonny! Då har jag alltid sagt
fel i alla år *Skratt*

Nu ska jag sätta mig vid TV:n en stund innan kvällsrastningen!
Lägger in en bild på:
"En snabbdrivande Jakthund med främst synen"

Go Kväll!
/Kram Anncie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: