steelsuccess whippets

2011-10-02 Hej igen!

Kategori: Allmänt


Hallo alla vänner! Denna vecka har snart flytt sin kos med
"berg och dal bane åkning" för min del.
Jag har fått svar på mina röntgen bilder på mitt knä....
Trasig minisk och trasiga främre korsband, inte konstigt att
det känns som man har en kniv innan för knäskålen hela tiden :-(
Så nu är remiss skickad för operation, får se när det blir av framöver!

I går så hade både Whippet Race och Rundbanan i Västerås städ dag.
Tobbe gick över på WR medans jag stannande på RB. Jag försökte göra
en smula nytta med att ta bort lite ogräs på vår lilla del av banan...
Det gick relativt bra men inget jag gör en längre stund med knät.
Som tur var kom Åsa och hjälpte mig så vi fick det klart!
Tack snälla för din hjälp :-))


Klockan 14.00 drog sedan träningen i gång.
Vi körde Classic på medel , Starkodder på kort och DS-Form på
supersprint tillsammans med Legolas! Det gick bra med alla vovvar
och de var glada att få springa en repa igen. Det bästa med RB är ju
att man kan starta och hämta sin hund själv, så Tobbe var sysslosatt!


Denna träning var det Tom som var trasförare och inga problem
alls, maskinen gick som på räls (vitsigt va? )

Alla som hade arbetat blev sen bjudna på varmkorv med bröd!
Smakade gott en sådan här fin och varm höst dag!
It was GREAT!!

Nu börjar vår tävlings säsong gå mot sitt slut och det känns lite
vemodigt. Vi tävlar vår sista tävling nästa helg på Västerås med
Classic och DS-Form..sen ska man ju aldrig säga aldrig..kan ju dyka
något intressant lopp fortfarande som man kan tänkas anmäla till,
men vi har inget planerat för det än.

Just nu så promenerar Tobbe i omgångar med hundarna och jag
har tvättat lite hund täcken samt att vi har haft tassvård på alla
"racers" :-))
Nu ska jag laga stroganoff med ris..så ha en fin fin återstående
söndag alla vänner!

Vi hörs och sköt om er!

Vid datorn
/Anncie

Kommentarer

  • åsa säger:

    Hej Anncie..saknar dina inlägg!

    2011-10-05 | 19:09:04
    Bloggadress: http://bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Tack Åsa :-))

    Det kommer mera jag lovar..

    Just nu går jag "Fordons teknisk linje" oxå SKRATT

    Nej jag bara skojar...har hjälp Sonny en del denna vecka, jösses snart kan jag köra truck o lastbil Åsa :-))

    Sköt om er! Vi hörs snart..

    //Kram Anncie

    2011-10-05 | 22:23:14
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: