steelsuccess whippets

2011-11-18 Sköna fredag

Kategori: Allmänt


Hallo på er vänner!..Då så var fredagen här igen och en skön helg
står framför oss. I dag har jag tvättat lite och väntar på att fylla
upp hela tvättstugan så jag kan dra igång fläkten sen..onödigt
att ha den på hela tiden när man kör maskinen med kläder..kan man
spara lite el här och där så gör det ju inte direkt ont.

Annars väntar jag hem Tobbe som lovade att veckohandla efter sitt
arbete i dag..kan vara skönt att få slippa det någon gång..Tack min vän!
Jag tycker det är roligare att shoppa än att handla "vardags artiklar"
Hur kul är toapapper..ost och smör på en skala?? *LER*
Nä fy va´trist.. Men det kan ju hända att man springer på någon "Kändis"
som man blir snackandes med ett bra tag så man kommer hem senare
än man tänkt sig,inget ovanligt alls för vår del...Förra fredagen så sprang
jag på en arbetskamrat utanför MAXI och vi bestämde oss för att först fika
innan handlingen...Trevlig sysselsättning!
Så inte något ont som inte har något gott med sig :-)) ..nu lite annat


* Utbildad Barnskötare (även ungdomar)
* Har brutit armen en gång och foten två gånger
* Har blivit överfallen av en psykpatient när jag var gravid

Avslutar med en bild på vår mysiga senior...




                                 PANDION`S BACCHUS
                                 Född 1999-03-09

Far: SUCH Carmodey Pomposo
Mor: Gazolin Hide and Seek


Ha en skön och trevlig Helg alla vänner :-))



//Vid datorn Anncie

Kommentarer

  • aina säger:

    Fniss,har du glömt att du skvallrade för mig,för ganska många år sedan.Välkommen i de glömska gänget.Ha det gott allesamman.Kram,P:S:Vi har sett lite sådana där vita saker som dalat ned från ovan idag.Så vackert när solen skiner.D:S:

    2011-11-18 | 21:33:25
  • Anncie säger:

    Hahaha!!...Jag skulle ju ha skrivit Ps. Aina vet nog detta..Hahaha!!..Ha en fin fortsatt kväll!

    Ingen snö i Tystberga än..

    Kramar Anncie och company

    2011-11-20 | 19:01:34
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: