steelsuccess whippets

2011-11-09 ASG :-)))))

Kategori: Allmänt


Hej vänner !!..Jag har suttit i fyra timmar och hjälpt Sonny
med lite pluggande så nu är jag lite övertrött och skrattig :-)))
Nu behövs inte mycket för att komma i gång kan jag säga....

La in denna bild på facebook under kvällen och vilka sköna
kommentarer .....Tack alla vänner för goa skratt :)))


Kanske årets julklapp !!..En värmande halsduk :-))
Säkert skulle folk titta en gång för mycket om man gick runt
med en sådan!
Ja jösses!..Mycket ska man få se och höra!

Jag har inte så mycket mer att skriva i kväll, så sov så
gott och sköt om er!



Höres snart igen!
Nu skrattar jag mig till sängs.....
Go Natt kamrater :-))

Kommentarer

  • åsa säger:

    Skulle passa mig i dagsläget!!

    2011-11-10 | 09:42:38
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Ja du Åsa :-) Vad folk kan hitta på..jösses!! Tokigheter,lustigheter,komiska grejer,oförståerliga saker,dumma grejer..idiotiska saker..lögner..fejk..

    ja det finns folk till allt på vår planet!

    Tur att man är skapt att kunna få skratta i mellan åt här i livet! Det piggar upp en smula :-))

    /Kramar Anncie och co

    2011-11-10 | 11:42:20
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: