steelsuccess whippets

2011-11-08 Son och Far :-))

Kategori: Allmänt




                                Kvarnhällens Brasse
                                Född 2005-07-05

Far: Emmaline´s DS Form
Mor: Kvarnhällens Alva





                             Emmaline´s DS-Form
                             Född 2004-01-26

Far: Sökövintin Derek
Mor: Al-Medji´d´s Sardonyx

Tänk vad man kan hitta när man börjar riva i papper....
En kritik på DS-Form 4 månader från 04-05-30

Vackert huvud och uttryck
Bra rygglinje
Bra lagd skuldra
Bra bröstdjup för åldern
Bra vinklar
Rör sig bra fram och bak
Bra från sidan
Bra temperament
Väl presenterad
1:a med HP placerad 2:a i klassen
Tyvärr ser jag inte domarens namn på lappen och mitt minne
har tyvärr svikit mig här..men kul var det att hitta i alla fall :-))

En bild till på pappsen "Form" kommer här..
                 
Fotograf Sophia Ullemo

:-) Alltid kul att få minnas tillbaka en smula :-)



Önskar alla en fin fin återståeende tisdag!


Vid datorn
/Anncie


Kommentarer

  • aina säger:

    Oh,mina sängkompisar.Ha det gott från ett plusgradigt Jämtland

    2011-11-08 | 16:12:56
  • Anncie säger:

    Aina... Saknar dig på närmare håll <3 <3

    Kram Anncie

    2011-11-08 | 16:20:21
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • aina säger:

    Bli inte förvånad om vi pluppar upp om en tid.Vi längtar tillbaka bägge två något enormt.Ha det gott min allra närmaste vän.Kramar

    2011-11-08 | 22:29:47
  • Anncie säger:

    Aina :-)) Det tycker jag låter bra ingen skulle bli gladare än jag !!

    STOR KRAM till dig min vän och sköt om er!

    2011-11-09 | 13:48:42
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Katarina säger:

    Tack för gratulationerna i min gästbok.

    ha det så gott.

    2011-11-09 | 18:49:43
  • Anncie säger:

    Katarina :-)) Så himla duktiga hundar ni har som samlat ihop sååå många poäng på WR och fina resultat även på RB måste man bara få gratulera och få glädjas tillsammans med er:-)) Bra jobbat av er som ägare/tränare oxå naturligtvis! Grattis igen!!

    Kram <3

    2011-11-09 | 22:57:15
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: