steelsuccess whippets

2011-11-07 Helgen gick fort....

Kategori: Allmänt


Hallo på er alla!..Hoppas allt är väl med er :-)
Sitter här med ett ganska så svullet knä idag,
troligtvis så har jag gått lite för mycket i helgen.
I lördags var vi till min syster son och hans familj
i Stockholm och "gjorde en dag" för deras skull..
I bland är livet tufft men det känns så bra när
man kan glädja sina nära och kära samt vänner med en
hjälpande hand när det som bäst behövs, det blir jag så
otroligt varm i hjärtat av att hjälpa andra "i nöd"
Hellre hjälpa andra än mig själv..sån är jag..
Jag behöver inte själv vara på den högsta pinnen för att
må bra,utan mår bra när jag kan glädja andra att må bättre!
Så som vi har hjälpt andra människor genom våra uppdrag
inom socialen i många år...så givande :-)))

Nåväl alla är vi olika....
I dag så har Tobbe gått själv med alla hundarna för att sedan
ge sig av till sitt jobb alldeles nyss..jag kunde inte
följa med pga mitt knä i dag så det har mest blivit lite små plock
här inne samt högläge med benet..
Jo sen redigerade jag tre bilder oxå som kommer här......


Emmaline´s DS-Blåkulla 


Emmaline´s DS-Starkodder


Vår pensionär Pandions Bacchus 

En hälsning kom även per mail från Barbara Aviaticus kennel..
Hon har varit på "turné" med sina hundar i 2 1/2 månad och tävlat 
runt i Tyskland..Polen..Holland och i Belgien..
Fick en bild på en av hennes hundar "Wild Grace" in action....

...Tack för din hälsning Barbara :-)) 

Ja nu återstår em/kvällen åt Sonny när han kommer hem..
Lite läxförhör hörde jag yrvaket något om i morse innan han gick till
bussen, men det är intressant att få följa med på barnens resa
genom skolgången oxå :-)))
Sen blir nog hundarna hungriga och vill ha sitt med, så det finns alltid
att göra.
Avslutningsvis soffhörnet framför "Det Okända"..blir så bra så!
Bjuder som vanligt på några tänkvärda ord.....




(
Bild DS-Form och matte)
Ha en skön måndag önskar jag er alla
/Kram Anncie och co.


 

Kommentarer

  • åsa säger:

    Visst har man att göra men det är ändå kul att få vara med på barn och barnbarns äventyr..och kul att dom vill ha oss med på resan!



    ha det gott..bra att jag blev påmind om det Okända!

    2011-11-07 | 18:22:28
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie säger:

    Ja håller med dig Åsa!..barnen och för er också barnbarnen ger så mycket tillbaka...

    Det gäller att njuta och ta tillvara alla "gobitar"

    i livet :-))

    Ja nu bänkar vi oss kl.21.00 Åsa!

    Hörs framöver!

    2011-11-07 | 19:37:25
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: