steelsuccess whippets

2011-05-18 Stresskursen avklarad och en del av gänget!

Kategori: Allmänt



God kväll på er alla! Ett par dagar har gått sen sist jag skrev,
men det kommer lite saker i vägen i mellan åt som måste få gå
före datorn och bloggandet.
I går tisdag hade vi avslutning på den stresskurs jag gått på,
och det har varit intressant och lärorikt i mångt och mycket.
Vad jag minns och tagit med mig mest är nog att man MÅSTE
unna sig att ta det lugnt mellan varven,det var inte bra att alltid
ligga på full speed med än det ena och än det andra,inkl.
tanke mässigt också.
Sen måste man ju komma på själv vad man kan koppla av bäst med,
det skiljer sig från person till person givetvis.
Så i går em. så tappade jag upp ett bubbelbad med oljor, tände ljus och relaxade
ordentligt, det passar mig bra :-))

I dag onsdag em. efter våra arbeten åkte vi ner till WR banan och bara
hade kul med våra vovvar....

                  


Blåkulla ger trasan en omgång....

                  
                        


....full fart med trasan i munnen...

                  


..Så här såg det ut precis när "Sippan" skulle dra i väg till husse,
all startkraft på bakbenen, ser ut som hon ska lägga sig....

                  


....rara "Sippan"....

                  


...Starkodder försöker få tungan rätt i mun....

                  


.."Oddie" går av sig med husse....

                  


...och tränar ligg.

                  


..Classic hittade en gammal skitig trasa under husvagnen som
hon for runt med.... 

                  


...DS-Form far som en tok när han är lös.... Smile :-))


Sen dök Roland upp, han är vår eminente banskötare här på
Tystberga WR! Han ser till att banan är kortklippt under hela
sommaren. STORT TACK! till dig! I dag hade han klippt banan 
för första gången i år! Guld värt :-))

I morgon jobbar jag kväll på Horsvik, polisens hundenhet
gästar oss som de har gjort några år i rad nu!
Så vi får höras framöver igen!

Avslutar med att....


Säga STORT GRATTIS!! till era godkända licenser på RB

Emmalines DJ-Kalle kula och Ghan buri ghan´s Moon Quake Shake


Kramar Anncie och co.




                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: