steelsuccess whippets

2011-06-29 "Med sol i sinne"

Kategori: Allmänt


God kväll på er alla vänner!
Veckan har hittills bjudit på mycket sol och värme.
Passar bra att ha en "grillvecka" på Horsvik i det fina
vädret.Det har lockat 200-250 lunch gäster varje dag så än
har vi att göra. Nästa vecka börjar vi med att ha kvälls och helg
öppet till 20.00, då vi även serverar en mindre kvälls buffé.
Full fart med att inskola semester vikarierna med andra ord, för
nästa vecka börjar vi ordinarie att ta semester.Jag jobbar denna
vecka och två till innan jag får börja min sem. och Tobbe börjar sin
nästa vecka...vilken "att göra lista" jag ska göra..(Skojar bara) :-))

Nu litet bild svep på glada vovvar...eller???
                               


Sippan :-)) med trasan.......

                              


Oddie med sin kära "dammis"..........

                             


skogspromenader med matte och husse........

                            


Brasse vår goa "clown".......

                              


Kompis bus............

                             


Full fart.......

                              


Mer busa :-)).....

                             


Springa Yesssss......

                              


jaga jaga Jippie.........


Ricky Bacchus och Brasse myyyser....

                            

Ha en fin onsdags kväll önskar vi er alla!
Höres fram över!


Kramar Anncie och co.
                                       

Kommentarer

  • åsa säger:

    Vilka fina lyckliga hundbilder ni också har..många som har sådana..

    2011-06-29 | 21:29:32
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Marie Sandberg säger:

    Härliga bilder:-). Såna här blir man glad i själen av att se, men jag vet också att ni har kul med era vovvar:-)

    Hälsningar

    Marie Sandberg

    2011-06-29 | 23:49:33
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • aina säger:

    Mina små *bäsar*gullknoddar.De är så fina.Kramar Aina

    2011-06-30 | 16:34:09
  • Olga Sandlund säger:

    Vilka härliga fartiga whippetbilder! Kanhända att jag dyker upp på Horsvik för lite mat på väg från Stockholm på måndag. Jag har varit nyfiken på stället alltsedan du Anncie börjat beskriva din arbetsplats så lockande. Stendörrens naturreservat lockar också. Kramar till er alla från Olga och hundvännerna.

    2011-07-01 | 23:02:21
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Olga Sandlund säger:

    Härliga fartiga whippetbilder! På måndag kanhända så dyker jag upp på Horsvik för ett mål mat. Jag är på hemväg från Stockholm om allt går som jag planerat. Jag har inte läst er blogg på ett tag men oj vad imponerad jag är av alla fantastiska bilder från rundbanorna också. Grattis i efterhand till alla framgångar på banorna. Ni jobbar ju också mycket på hundarnas väl och ve och kondition för dylika övningar. Kram till er alla från Tantolga med hundvänner.

    2011-07-02 | 00:25:02
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie säger:

    Hej Olga!! Skulle ha svarat dig för läänge sedan,

    Du är såå välkommen när du vill till Horsvik,bara att kliva in.From i morgon måndag så har vi öppet för lunch 11.00-13.00(som vanligt)men serverar också en mindre kvällsbuffé från 17.30-19.00, kommer du i morrn kväll så jobbar jag fram till 20.00.Tack för dina värmande ord om våra vovvar också:-)

    //Många kramar tillbaka:-))

    2011-07-03 | 23:27:45
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: