steelsuccess whippets

2011-07-07 Förra torsdagen :-)

Kategori: Allmänt

God kväll alla vänner! Förra torsdagen var jag och mina
jobbar kompisar ute och käkade en bit mat inne i Nyköping på
"Rökeriet". Kul att umgås innan alla ska ha semester.
Just nu så är tre av våra ordinarie inne på sin första sem. vecka.
På bilden nedan så tar vi kaffe på maten med glass till på ett annat
ställe i hamnen "Aktersnurran":-)
Tack för en trevlig kväll tjejer!

Önskar er alla en riktigt skön semester,ses om några veckor igen!
(Bild Emelie Jönsson)

Här i Tystberga i dag så har vi haft varmt och gott...
Tobbe promenerade rätt tidigt med vovvarna för att slippa
den värsta hettan. Jag själv sysselsatte mig med att städa hotellrum
på fm.en femton stycken skulle gås igenom.
Det märks att våra stammis gäster har börjat sin semester lite smått.
Just nu ligger vi på 160-180 lunch gäster per dag, och nästa vecka lär det
sjunka lite till. Men vi har desto mer på vandrarhemsbiten,så det är inte
mindre att göra ändå.
Jag själv har börjat nedräkningen till min semester,bara nästa vecka kvar phu!
Tobbe jobbar sista natten i natt,sen släpper han lastbilsratten
för fyra veckor framåt :-)

Helgen är bokad för vår del...kul att få tävla på Åkers bla.
Och också få se årets Derby final "live"....
Spännade spännande..när en del av Eliten möter varandra...
Kan bli en riktig ryyysare! Lycka till önskar vi er alla!


Önskar er alla en skön torsdags kväll med denna bild på vår Classic!
Ha D gött i värmen!



Kram Anncie och co.

Kommentarer

  • aina säger:

    Hejsan alla govänner.Kanonbild på Classic.Ha det gott och ta hand om varandra.Vi i norr

    2011-07-08 | 03:49:17
  • Anncie och Tobbe säger:

    Hejsan på er i Norr!!

    Kul att ni gillade bilden på Classic :-)

    Hoppas ni inte "smälter bort" i värmen,

    det beror ju förstås på vad man har för sig när det är varmt.

    Att städa hotell rum är ingen "hit" i alla fall kan jag lova!

    Vi önskar er en fin helg!.. så höres vi fram över!

    //Stora kramen från oss

    2011-07-08 | 17:25:15
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: