steelsuccess whippets

2011-07-05 Nu rullar det på mot semestern...

Kategori: Allmänt

                         
Hejsan alla vänner! Då har man "betat av" en dag till då....
Det märks att det är semestertider, i går em/kväll jobbade jag
och telefonen ringde stup i ett. Det var bokningar på hotell och
vandrarhems rum. Tyskar som pratade lite knagglig engelska,
norskar och även en del svenskar förstås.
Kan säga att Stendörren är ett enormt "dragplåster" och vi ligger ju
inte så långt ifrån.Kvällen rusade fort när man har saker att göra
hela tiden. Fick de första gästerna på vår kvällsbuffé för säsongen
också:-))

Just nu så är allt lugnt här hemma. Hundarna sover Tobbe jobbar och jag
sitter framför skärmen. Så snart blir det lite TV och hundrastning för att
sedan "nana kudde". Får passa på att önska alla som ska tävla på Åkerskanal
i morgon STORT LYCKA TILL! Spännande spännande..det kan sluta hur som!
Önskar man vore där och fick se live :-)
Men det finns ett Horsvik också..jaja sånt är livet,man kan inte vara med
över allt.

Har fått en bild från Aviaticus på "Wild Grace"...

...Tack Barbara för den fina bilden :-)) Så somrig..så nice..

Ja vi får höras framöver..sköt om er och ha det så länge :-))

Jo sen kröp Starkodder in i kameran också *SKRATT*...



Kramar Steelsuccess


Kommentarer

  • Olga Sandlund säger:

    Hejsan på er! Nu ska jag erkänna att jag kom till Horsvik i måndags eftermiddag och åkte den fantastiskt vackra utflyktsvägen och promenerade med två hundar jag hade med vid Stendörren men jag dröjde inte länge. Serveringen var stängd då jag kom men jag blev erbjuden spagetti och köttfärssås men blyg som jag är ville jag inte besvära inte heller frågade jag efter dig Anncie vilket jag såklart ångrade i efterhand men två vovvar skulle hämtas i Linköping så jag fick dra på lite eftersom dom väntade på mig. Jag slarvade lite för länge och tittade på en rea i Stockholm i min favvobutik men inget inhandlat ändå. Nu hittar jag till Horsvik och nu vet jag öppettiderna så se upp nästa gång!! Kramar till er och alla glada busiga vovvar från Tantolga

    2011-07-06 | 22:19:04
    Bloggadress: http://tantolga.blogspot.com/
  • Anncie säger:

    Hejsan Olga!!...Vad kul nu hittar du till mitt arbete och vet vart jag håller hus någonstans :-))

    Jag var nog på hotellet när du kom förbi,pratade du med en av våra unga tjejer kanske??

    Hoppas att du gillade Stendörren?, mitt "smultron ställe"! Välkommen tillbaka Olga!

    Jag jobbar nästa vecka också, sen semester i fyra veckor!

    Ha det så gott! Sänder varma kramar till dig och vovvarna!

    //Anncie och co.

    2011-07-07 | 00:14:36
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: