steelsuccess whippets

2011-07-03 Inne i Juli månad redan...

Kategori: Allmänt

                   
Hejsan på er alla!! Nu var det ett tag sedan jag "bloggade"
så jag tänkte skriva några rader i kväll..
Just nu har vi ganska mycket för oss när det gäller hundarna och
även på våra arbeten.Tobbe var tvugnen att jobba en vecka till så hans
semester börjar inte i morgon utan en vecka senare alltså. Men det gör
inte så mycket då får vi ju tre veckor i hop i stället för två :-)
I dag har jag städat och tvättat hela dagen medans Tobbe har ägnat sin tid
åt alla vovvarna och även lagat en punktering på en av cyklarna.
Kloklippning och tassvård har vi också avklarat så nu är det fixat.

I går lördag var vi i Västerås för att träna RB, det var våran träningsgrupp
som hade hand om träningen..Jag tycker det är väldigt tråkigt att våran grupp
aldrig är komplett,det är typ bara jag och Tobbe som är där när vi har hand om
träningen, i går var vi i alla fall tre i vår grupp..Det går ju åt folk för att få träningen
flyta:
En trasförare  En vid buren  Två tidtagare helst  och En eller Två i Cafeterian
Tur att folk är så snälla och kan hoppa in när det tryter..THANKS!!

Nu lite pallbilder i från Järbo när vi var där....
(Bilder Katarina Lindberg)


Classic vinner "Midsommar Whippet" :-))


1:a Classic  2:a viggen  3:a Quite A Guy


1:a Pa ánga  2:a Starkodder  3:a Pataca


1:a El Chutney 2:a Dark Skye  3:a DS-Form

En jätte kul dag hade vi uppe i Järbo,en bana som vi gärna besöker :-))

Nu ska jag hänga upp den sista maskinen kläder för i dag, så till er
alla, Ha en fortsatt skön kväll!!


Oddie och Bacchus 


Kramar Anncie och Tobbe
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: