steelsuccess whippets

2011-02-20 "Dagens fruktstund"

Kategori: Allmänt


Hallo alla vänner! Ännu en helg har flugit sin kos.
Vi har haft en skön weekend med alla våra vovvar.
Promenader i det vackra vädret samt ridhus träning
klo klippning och tassvård har vi hunnit med.
Jag har även jagat lite dammråttor och en del som hör till den
sortens sysslor,skönt att kunna planera sin egen tid.
I morse vaknade vi med 25 minus grader men fram på dagen ca.
6 minus och solsken,med andra ord en vacker vinterdag i Tystberga.


Våra vovvar är riktigt tokiga i frukt,så nu har vi
haft vår "fruktstund" i kväll igen....


...Har du skalat klart snart matte?? De hör direkt när man börjar skala
tex en mandarin, och snabbt har jag alla runt mig *LER*....


smask mums slick....


Oddie vill ha MER....


...Är det nästan slut eller??..
Vi som sitter så fint :-))

Ja de är för roliga :-)
Sen skulle jag käka min egen banan,hade då tolv ögon som
som följde varje tugga jag tog, *SKRATT*


I dag har även Classic börjat att löpa ,vilket vi anande var på
gång.Skönt att få det överstökat tills i sommar med alla
tävlingar,så både Blåkulla och Classic kan vara med något så när
denna säsong utan att behöva avbryta för sina löp,känns gött :-))

Avslutar med tre myspöjkar......


...Brasse som är "kudde" åt Ricky och Bacchus :-)
Ha en fortsatt trevlig söndags kväll önskar vi er alla!


Kramar Steelsuccess!

Kommentarer

  • Elin Rose säger:

    Jisses äter era hundar frukt..

    Våra hundar fnyser åt det mesta som inte är kött, makaroner,ris o potatis är gränsfall att det går ner om det inte är i någon god sås =/



    Skönt att Kicki har börjat löpa nu så slipper ni det mitt i säsongen. Ska bli så roligt att ses till våren.

    Sköt om er

    Kram från oss alla

    2011-02-21 | 19:45:20
    Bloggadress: http://sloughi.blogg.se/
  • Anncie säger:

    Skratt ..Ja du Elin :-))..De har alltid varit tossiga i de mesta av frukter.Favoriterna är vindruvor(kärnfria förstås),mandariner,bananer och apelsiner. Gurka går också ner,bra godis tycker jag LER. Ska jag på någon utställning i framtiden får jag nog ladda med en hel frukt korg.Nackdelen är ju förstås hur man gömmer undan en banan i fickan eller så!..Får nog bli vindruvor :-)))))

    Jo det känns skönt att Kicki börjat att löpa,trodde först hon skulle "hoppa över" detta löp,Blåkulla och hon har alltid löpt med ca en veckas mellan rum,och nu skiljer det ca två månader,det är bara att gillra läget som det är med dessa löp perioder.

    Hoppas nu att våren kommer fort så man slipper frysa öronen av sig:-/..så att vi får ses snart igen :-))

    Krama om alla era goa vovvar i från oss :-)

    Ha det så gott och sköt om er!

    //Många kramar Anncie och resten.

    2011-02-21 | 20:31:03
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: