steelsuccess whippets

2011-08-25 I dag in till Nyköping...

Kategori: Allmänt



Hejsan på er alla vänner :-)  I dag blir en dag i Nyköping för min
del. Ska åka in och hämta mitt förlängda sjukskrivnings papper
på vårdcentralen och försöka "strutta" runt på ICA MAXI för att
fylla på i kylskåpet här hemma.

Blev en aningens fundersam i morse när jag såg Starkodder,
han markerade på höger fram. Vi har inte kört något på banan
sen i lördags,bara gått promenader med honom och de andra
vovvarna. Så jag blev såå snopen :-(
Trist så trist att det alltid ska vara något hela tiden...
Får se om det är något tillfälligt, av vaktar lite så får vi se...


..Vår goa oturs förföljda Oddie,här med blödande
svanstipp efter finalen på SM WR. 
Svansen är nu läkt i alla fall :-)

Vi får höras av senare,ska slänga i mig lie frukost
och kolla till Oddie igen.





Ha en bra dag och sköt om er!
//Kram Anncie och co.

Kommentarer

  • åsa säger:

    Kanske bara något som fastnat i tassen..hoppas på snabb bättring!

    2011-08-25 | 09:44:19
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen
  • Anncie säger:

    Tack Åsa!

    Han får i alla fall följa med till Karlstad för att veterinär kollas tänkte jag:-)

    Ha en bra dag :-)

    //Kram Anncie

    2011-08-25 | 10:01:07
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: