steelsuccess whippets

2011-04-28 "Berg och dal gångna dagar"

Kategori: Allmänt


Hej och go´kväll på er alla! Sen några dagar tillbaka har det
varit upp och ner, ibland blir det inte som man tänkt sig precis!

I tisdags var jag på återbesök med mitt knä,allt låg som det skulle
men sådana här skador tar tid på sig att läka. Det gör fortfarande
rent ut sagt skit ont i vissa lägen,speciellt om man böjer sig ner
och sedan ska upp igen.Läkaren sa att när sådana här skador läker
så GÖR det ont.Så denna vecka har jag varit hemma också,men börjar att
jobba på måndag..........

...Så jag köpte ett knä skydd med skenor som
håller knät på plats!
Funkar bra men varmt!
Köra bil kan jag också göra nu så det känns bra :-))
 

Inte nog med detta,när jag skulle åka hem så hade jag kört på
en spik liknande sak som gjorde att jag fick pys punka på vänstra
fram däcket.
Åkte upp till en Statoil mack och luftade däcket så jag kom hem
i alla fall. Luftade däcket igen i Tystberga för att se hur mycket som
försvunnit.Det var inte så mycket som försvann, men jag bokade en tid för
pluggning av däcket i dag,så nu är det fixat."Göta Petter" vilken dag!


I går em. premiär körde vi några av våra whippar på vår egen
bana i Tystberga.Här ett par bilder på Blåkulla....


 :-))


Vi är på gång vi är laddade vi är tända! Hälsar Fredde i från
Tystberga ligan :-))) *SKRATT*

Och så lite "Hjul kul"

Fick även ett mail till från Barbara i går som skickade bla
denna bild på Aviaticus Wild Honey på träning.

Tack för den fina bilden!

Avslutningsvis lite kloka ord....

Ha det så gott tills vi hörs snart igen!

Kramar Steelsuccess!




Kommentarer

  • åsa säger:

    Tredje bilden bakifrån verkar bekant..är väl sista rycket i pensionsåldern kan jag tro..man ser ju sedan vad som komma skall!

    2011-04-29 | 09:19:20
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: