steelsuccess whippets

2011-04-20 Onsdag med högläge

Kategori: Allmänt



Go kväll på er! Denna onsdag har gått i vilo läge mest hela dagen
för min del. Jag får rasta hundarna en i taget så det går lättare
med mitt knä så man inte bryter till det igen. Min "hemsamarit "
är just nu ute med alla hundarna i omgångar och går "långisar".
Skulle så gärna följt med men en så länge kan jag inte det :-(
Knät är för ostabilt än och svullet.
Men ska försöka följa med och påsk handla i morgon em. när
Tobbe kommit hem från sitt jobb i alla fall.


...Kanske finns ett extra ben på någon loppis
att få tag på :-))))) Skämt å sido det får ta
den tid som behövs för att bli bra igen :-)


I helgen ska vi försöka få till lite mer banträning med vovvarna.
Classic är på väg ut ur sitt höglöp, så hon kommer väl ut i slutet på månaden
för att premiär springa då. Känns lite bistert att hon även detta år får börja
denna säsong med att löpa.Det tar ju ett tag att få i gång dom igen,
men så är det med naturens gång, inget att göra åt.
På lördag ska vi försöka köra ny sand till vår rakbana i Tystberga.
Pratade med Fredde för ett tag sen och han har ju sköna kommentarer:
-Ja jag får väl hjälpa "fornminnena" =(Tobbe och Åke)
att köra den där sanden så vi får hem den i år.
Haha.. Han kan verkligen få mig att ASG :-)))

Nu reklam....


.... :-))

Nu kom det in ett svettigt "fornminne" så jag måste ta mig ner
och hjälpa honom en smula.
Ha en skön kväll så hörs vi snart igen!


Fick just en glad nyhet som jag vill dela med mig av:
Man behöver inte oroa sig för övergångsåldern!
Det är äggen som datumet gått ut på, inte hönan!

Kramar Steelsuccess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: