steelsuccess whippets

2011-04-11 Mer vår :-))

Kategori: Allmänt


Tjenare på er alla! Vilken underbar eftermiddag vi har
haft med 14-15 grader varmt här i Tystberga.
Efter våra arbeten så gick vi promenader i omgångar med
hundarna i det fina vädret. Kollade lite extra efter mera
vår tecken och fann videung och även....


..vitsipps knoppar som är på gång att slå ut. Blåsippor fann vi i helgen på
vår skogspromenad och de var redan utslagna. :-))


Snödroppar och scilla finns det gått om på vår tomt!
Härligt Härligt!!


Och så här såg himlen ut blå med små vita moln tussar.
Nu är det bara att njuta av allt det sprudlande i naturen,underbart!

Tänker på alla människor som inte kan få njuta av detta pga än det
ena och än det andra.Vad lyckligt lottat man är igentligen.
På kursen vi gick förra veckan träffade jag en lite äldre kvinna.
Vi pratade en del och jag sa att det var så roligt att hon lyckats med sin 
verksamhet och att det är kul att det gått så himla bra för henne.
Hon fick nästan tårar i ögonen när hon sa till mig:
- Anncie, du är den första som sagt så till mig,vad glad jag blir!
Att lyckas med något och sedan få en klapp på axeln eller ett litet 
uppmuntrande ord gör så mycket.
Att få höra när man gjort fel eller att den sk. "svenska avundsjukan"
kan ställa till det är betydligt vanligare..TYVÄRR med stora bokstäver.
Jag tycker det är jätte kul att man kan glädjas med egna och tillsammans
med andras framgångar, stora som SMÅ :-))
För mig räcker lite för att kunna glädjas sån är jag :-)


Lägger in en bild på Oddie från promenaden idag.


Sköt om er och ha det gott!


Kramar Steelsuccess 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: