steelsuccess whippets

2010-11-10 Tack jobbarkompisar för en kul kväll!

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner! Det här är mina jobbar kompisar fr.vänster.
Elisabeth,Marie,jag,Gunnel,Ewa,Ninna och Lisa står bakom oss.
det är alltså vi "som är Horsvik"!  I fredags så hade vi en kul
kväll inne i Nyköping. Humöret var på topp :-)))
Vill tacka alla goa jobbarkompisar genom bloggen för en kul kväll!
See you tomorrow :-)))

Kvällen håller på att sakta försvinna och Tobbe har gått och lagt sig.
Han ska bli väckt av sin chef vid tre snåret i natt,så han lägger sig förstås
tidigare än mig.Det är jag som får ta kvälls skiftet med vovvarna,sista
kvälls kissen och dylikt.Lite teamwork så brukar det mesta lösa sig!

Sen har vi fått hemövningar från stresshanteringskursen:
1. Sitt kvar vid bordet en stund när du ätit färdigt.

2. OM du brukar komma försent,tänk idag särskilt
    på att vara i tid,utan att känna dig tidspressad.

3. Avbryt inte andra som talar med dig.

4. Bry dig INTE om småfel och misstag som du
   eller någon annan begår idag.

5. När du förflyttar dig på jobbet,gå lugnt och avspänt!

Ja hmm...Här skulle vi välja ut en utav fem att träna extra på.
Jag valde nr. 5. För Horsvik är stort, och gå lugnt är sällan jag gör,
halvspringer mest hela tiden...Men träning ger färdighet,får se om jag
lyckas med detta :-))



Fick även några kloka ord med mig från kursledaren...

Vi kan inte alltid påverka omständigheterna
men vi kan alltid välja vilken inställning
vi intar till dem!
(Viktor Frankel)

Ha´re så gott så länge och sköt om er....


...Kramar Anncie och Tobbe :-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: