steelsuccess whippets

2010-05-26 "Tjej kväll"

Kategori: Allmänt

Hejsan på er alla vänner!
Efter jobbet så har jag, Sippan och Kicki
haft tjej mys ute i det fina vädret!
Tobbe och de andra "grabbarna" hade sitt
på förmiddagen,man måste ju dela upp
arbetet för att det ska funka så bra som möjligt.
Lite bilder följer här.......


Blåkulla uti backarna står........


Mys i det gröna............(Tycker ni vi behöver klippa gräset
måhända på Tystberga banan?? SMILE,det är nog dax för det)


Race med dammisen..........


Full speed av "Sippan".........


Fullt upp att bita på dammisen...............


Kicki i full fart.........


sträcker uuut.........


Solstrålen Kicki.. :-))
Det har varit en underbar em. med "tjejerna",önskar man
inte behövt gå in i kväll,men plikten kallar med diverse ting.

I stället för ett citat i kväll lägger jag in lite varm humor..

I bland går allt så bra så....


och i bland får man kämpa!!
Thats Life!! :-))


Och med denna solnedgång vill vi på Steelsuccess önska en
mysig onsdags kväll till er alla.Sköt om er!

Kramar från oss!





Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vilka härliga bilder i lång-gräset! :) Ni ser ut till och haft riktigt varmt idag - hos oss har det varit mer åt det "friska" hållet...



    Så där skulle jag oxå vilja kunna göra, med bollen, men resultatet skulle nog se helt annorlunda ut! ASG....



    Kram Lisa

    2010-05-26 | 23:34:58
    Bloggadress: http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • Anncie säger:

    Skratt!! Ja du Lisa,bryta benen av mig har jag gjort

    ändå tre gånger förrut klantig som jag är..Men det ser ju så kul ut!!

    Ha det så gott! och hälsa Anders!!

    Kramar Anncie och co.

    2010-05-26 | 23:53:03
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Marie S säger:

    Fick mig ett upplyftande skratt när jag såg den kuliga bloggen ikväll. Det var precis det jag behövde för det är ganska tungt här hemma just nu. Saker händer - som påverkar ens liv och när ens barn (om än vuxet barn) blir ännu mer påverkad utav det som händer så blir man som mamma ganska tafatt och mör, för man vill ju inget annat än att kunna trösta, försöka pusha och försöka verka stark själv. Inte alltid så lätt eller enkelt. Allt i livet kretsar ju inte enbart kring våra fyrbenta vänner - åtminstone inte för mig (tror heller inte det är så i Ert fall). Det händer saker i livet som får en att "stanna upp, tänka till, och framför allt tänka på att inte glömmma bort att vara ödmjuk, finnas till för våra "barn"........ För i morgon kan det vara för sent.... Alldeles för sent!!! Nä - alla diva-later, allt skryt, allt snack om att det viktigaste i livet är att vara "proffs" snabba, vinnande hundar blir bara en så sjukligt fanatisk böjelse som jag som människa inte kan förstå mig på... Men kanske det ska till något riktigt tragiskt för att sånt ska få en betydelse för vissa? Vad vet jag min arma själ?

    Här är det tungt och framför allt just nu för min älskade dotter som lever i ett rent helvete just nu både dagtid på jobbet och kvällstid i stallet..... Och om nu "någon" som läser min kommentar här önskar vara "sarkastisk" så hänvisar jag er till min egen blogg........ Vi lever ett liv och vi lever det bara en enda gång...........

    Jag hör av mig och berättar vad som hänt......

    Kramis Marie

    2010-05-27 | 01:12:46
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie säger:

    Hej Marie!! Tragedier i livet är inget man går och längtar efter precis :-(((

    Men förr eller senare får man vara med om det ena eller det andra,MEN när det händer ens barn något så

    skär det som knivar i ens hjärta.Då är allt runt om kring så oviktigt på något sätt.Vårat liv kretsar också runt våra barn och foster pojke,de är viktiga och älskade personer i våra liv,och vi finns för dom dygnet runt.Förstår innerligt hur pissigt du mår nu,ibland känner man sig helt hjälplös inför saker som sker i livet,hoppas detta kan lösa sig på bästa sätt Marie och för din dotter också.

    Skickar JÄTTE kramar till er båda!!

    Ta hand om varandra! (Hör av dig när du har tid och ork)

    Kramar Anncie och co.

    2010-05-27 | 19:05:59
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anders säger:

    Ha Ha Ha - Den Bollkillen Gick Inte Av För Hackor! Ljuvligt...

    2010-05-28 | 13:32:43
    Bloggadress: http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • Anonym säger:

    Har man varit med om personliga tragedier..så är det inget man önskar någon annan..det kallar jag att vara ödmjuk..

    2010-05-29 | 09:54:03
  • Anncie säger:

    Ja du Anders! Bollkillen är en utav mina favoriter,

    Ha ha,ser rätt kul ut!!

    //Anncie

    2010-05-30 | 10:27:24
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: