steelsuccess whippets

2010-05-01 Barnens dag!

Kategori: Allmänt


Hej i alla stugor!! Vilken blåst det har varit
idag,hoppas det mojnar under kvällen.
Alla sorters väderlekar har vi fått smaka på
en tid,men det hör ju våren till.
I dag har jag inte mått något vidare faktiskt,
toaletten nästa ni vet,men nu har det lugnat ner sig
som tur är! Känner mig lite matt bara.
Tobbe har varit på RB i Västerås och jobbat,mycket att göra
men det går framåt på den fronten,bra jobbat alla
medlemmar!! Keep going :-D
Här bilder på våra kära barn....

Vår dotter Sandra 23 år,bosatt i Fårbo utanför Oskarshamn.
Hon påminner om att glasstiden börjar nu! (Skratt)


Vår son Sonny 19 år! Här ute på galejs med kompisar!


Här vår fostergrabb Mikael 21 år och D-S Form som tränar simning
sommaren 2008 i insjön Liksdammen.Just nu går han på internat
skola i Vingåker,men kommer hem då och då givetvis.
Och jisses vad hundarna blir glada då. SMILE

I stället för ett citat i kväll kommer här kloka ord från barn.
Håll tillgodo:

* Det hjälper inte att dammsuga katter:
Inte ens om de är jätte smutsiga!
Aslaug 9 år

* Du får aldrig blåsa en katt i örat för
om du gör det fyra eller fem gånger
biter den dig i läppen.
Och släpper inte taget på minst en minut!
Lisa 9 år

* Jag har hittat ett kaninungeskelett som
ramlat ut av kroppen på en kanin.
Jag tror det var ett pappers skelett för den såg
vissen och tråkig ut!
Line 6 år

* Kossan parar sig med tjuren för att få kalvar,
tjuren gör det för den har lust!
Sverre 6 år

* Det går att få fast smörgåsar på väggen,
men då måste man kasta hårt!
Patrick 10 år

* Det enda som är värre än lever är
min lillebrors blöjor!
Hagne 8 år

* Apelsiner har inte skelett, men det har myror!
Line 6 år

* Alla djur kom till jorden före människan.
Djurena levde i lugn och ro helt till människorna
kom och gjorde vägar,hotell hus och kondomer!
Lars 10 år


Vi får önska er en fortsatt trevlig lördags kväll!
Vi hörs snart igen!
Kramar från Steelsuccess

Kommentarer

  • Marie säger:

    "Barn och barn" (skratt). Man slutar visst aldrig kalla sina barn för just "barn", men det är ju ett tecken på kärlek till ungarna som förgyller ens liv!

    Ni verkar - liksom jag - ha förmånen med att ha goa, gulliga, rara, omtänksamma och härliga barn:-) (Mikael inkluderad:-))! Känns lite konstigt att mina två "ungar" är i New York - såååå långt hemifrån, men snart är dom hemma i Sverige igen, så då får vi ta igen lite tid vi missat, och "mamsen" får höra om allt dom har haft för sig "Over there".

    Kramis Marie

    2010-05-01 | 21:49:53
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Anncie och Tobbe säger:

    Ja Marie! Barnen börjar bli stora nu,och det är som du säger att man slutar visst aldrig att kalla dom för just barn.Kan väl ändra till "stora barn" förstås,SKRATT!!Hoppas dina barn har haft en trevlig vistelse "over there",har sett några fina bilder på din blogg att så är!!

    Kramar Anncie

    2010-05-02 | 07:46:43
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Maya säger:

    Hej Anncie,. så kul att du hittade in, om du vill fortsätta besöka min blogg så måste du regga dig, annars försvinner din inloggning, och det vill jag absolut inte.

    Härliga bilder av era barn, man är alltid barn! Jag är mina föräldrars barn, oavsett hur gammal man blir...hihihi.

    Hoppas att allt är bra och solen skiner på er :)

    Här har varit underbart väder i Åhus idag! Man njuter verkligen av solens strålar nu!

    Ha det bäst!

    Kram Maya

    2010-05-02 | 19:25:04
    Bloggadress: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: