steelsuccess whippets

2010-03-08 Rygg krasch,aj aj..

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner!! Så har min måndag börjat med en
rejäl vurpa...
Imorse när jag var ute med ett par av vovvarna så såg
jag inte en isfläck under snön och vips åkte bägge fötterna
undan och där låg jag som en padda.Ont som bara den i
ryggen.Ringde sedan till min kiropraktor i Gnesta,men då
var det en annan som svarade,tyvärr "Gingi" som han
hette har tyvärr avlidit.Hur kul var det att höra??
När man har fått ett förtroende för någon så kan det
kännas lite snopet att få ett sådant besked som man inte
alls är beredd på.Så det var bara att försöka få en tid på
samma ställe men då en annan kiropraktor där.
Det gick bra i och för sig det med,är lite komprimerad i
ryggen så han drog ut mig igen.Vila i morgon och sedan jobba
på onsdag igen!! Så det kan bli,AKTA er för halkan!!


Bjuder på en bild på Axrace Classic, vår goa brindel tjej på
hög höjd..


Och lite drag kamp och lek av dessa två halv syskon,
Emmalines D-S Form och Emmalines D-S Blåkulla,de har ju
samma pappa Sökövintin Derek....


Det gjorde vi bra..ser inte ut att röra sig ett dugg..dammisen!


Hittade en tabell på hur varmt det kan vara i bilen för våra jyckar.
Bra att tänka på nu när vi står inför en vår och sommar igen,
en bra att ha tabell!
Tobbe har varit ute på långpromenad med alla vovvar på em,
jag har väl inte gjort så stor nytta i dag,pga ryggen men lite
stroganoff och ris fick jag till i alla fall.
Här kommer ett citat för dagen.....


Vänner är som blommor,
vattnar man dom inte så vissnar dom!!


Ha en trevlig måndags kväll önskar vi på Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Aj aj aj. Min värsta skräck just nu är att halka och bryta lårbenet. Så snabbt det går när man väl är på väg att falla pladask.



    Hoppas ontet snart går över.



    Kram Olga

    2010-03-09 | 00:42:26
  • Sara säger:

    Hejsan!!



    Hoppas att du kryar på dig när det gäller ryggen. Här hemma hos oss har det varit plusgrader och stormat så nu när det varit minusgrader i natt så nu är det snorhalt...



    Men nu hoppas vi på varmare väder, sommar och hundkapp :)

    2010-03-09 | 08:22:37
    Bloggadress: http://sarajohan.bloggagratis.se
  • Anncie säger:

    Tack ska ni ha Olga och Sara!!

    Jo i dag känns det lite bättre,men vad lätt det är att ramla i halkan! Inte kul alls,akta er för den mina vänner!

    Kram Anncie

    2010-03-09 | 10:30:31
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: