steelsuccess whippets

2010-03-05 Trevlig Helg!!

Kategori: Allmänt

Hej alla vänner! Nu har jag så ont i
alla själv sprickor och i handlederna
efter en veckas jobb,så jag gör bara en
liten kortis blogg i kväll,så får jag göra en
längre lite senare i helgen!
Mitt fredags citat är...


Efter jobb mat och handling så känns det nu behövligt
att vila,för i morgon ska jag vara på jobbet vid 16.00
tiden igen.Tobbe har varit ledig i dag så han har varit ute
läääänge med alla vovvar i det fina vädret.
Om ridhuset är ledigt i morgon fm. åker vi nog dit
och gör ett pass igen! :-)


Ha det så bra tills vi hörs igen! Trevlig Helg önskar vi er alla!!
Kramar Steelsuccess!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Ha en riktigt trevlig helg ni också!

    Här har vi haft kanonväder idag, så om det fortsätter kan det inte bli annat än en superhelg här, ledig två dagar så då blir det mycket hundtid för mig.

    Sköt om dina hudsprickor så de försvinner fort, de gör ju så ont. Förresten, har du något bra tips att få dom att läka?

    Kramar från norr!

    2010-03-05 | 21:49:41
    Bloggadress: http://moneysteps.bloggagratis.se/
  • Anncie säger:

    Hej Linnea!!

    Brukar sova med bomulls vantar och använda en salva som heter Jukon salva.Den bör finnas i de flesta affärer.Den är väldigt fet och bra.Hos oss finns den på bla City Gross.Jag vet också att ICA kan ha den.Hoppas att ni får en skön helg med fam. och era vovvar!!

    Många kramar från oss alla!!

    2010-03-06 | 09:27:02
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: