steelsuccess whippets

2010-06-15 Snart "mini semester" :-)

Kategori: Allmänt


Hejsan på er vänner! Dagen har flytit på ungefär som vanligt.
238 gäster och konference lokaler uthyrda,och nu börjar nästan
varannat samtal vara vandrarhemsbokningar inför sommaren,
så nu rullar det på.Semestern börjar att närma sig för folk och för
oss också.Jag arbetar ons,tors,fre. och nästa måndag,sen har jag
en minisemester som sträcker sig över midsommar :-)
Ska bli så skönt,hoppas på fint väder bara!
Tobbe får vänta lite på sin semester in i Juli tillsammans med mig
v.28,29,30 och 31!

Vill passa på i dag att gratulera Tobbes bror Jonas som fyller 38 år!

                                                                      

GRATTIS GRATTIS JONAS PÅ DIN DAG I DAG!!! Önskar vi alla dig!
Ses snart hoppas vi :-))) och ge Kattis en kram från oss också!

Ett citat följer här.....

lite mer kloka ord....

Funderar starkt på att åka och träna i morgon,men jag får se hur sen
jag blir från jobbet förstås! Det märks som man säger!
Nu tänker jag ta fram "snabeldraken" ett tag och försöka dona till
det lite här hemma.Hoppas ni får en bra kväll nu så hörs vi och ses 
snart igen!
Avslutar med en defileringsbild på Tobbe o Starkodder samt några
goa vänner till.. Åke med Viggen och Per med Black Knight!!


Kramar från Steelsuccess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: