steelsuccess whippets

2010-06-11 Lite trött, och skönt med fredag!

Kategori: Allmänt


Hej på er alla vänner! I morse kände jag mig som
han på bilden ovanför.Det blev liite sent i går
för min skull,men den människa JAG är så försökte jag
lösa vissa saker som jag kanske inte riktigt lyckades med
jag vet ej i dags läget,vi får se hoppas på det bästa.
Jag vill så gärna att allt ska vara bra i livet och att man ska
acceptera varandra för vad man är,se det possitiva istället
för att ta fram allt negativt,för vi vet ju inte hur länge vi har varandra.
Sen behöver vi nog semester hela bunden på jobbet,för i dag
har vi fått en del goa skratt kan jag lova.Min arbetskollega Marie
har varit ungefär lika trött som jag..ett par exempel följer:
Marie skulle vara snäll och sätta på en panna färskt kaffe och glömmer
att ställa kannan på plattan under filtret,undrade starkt vad det var
som skvalade?? kaffe över hela diskbänken som följd...:-))
Nästa grej..Marie ska köra ut tomma dricksbackar med en pirra som skulle till
den plats vi travar dem på..hon kör ut på kajen med hela pirran
och står sen där ett tag och ser ut som ett fån och undrar vad hon gör
där ute med allt detta..det ska ju inta va´här ute! SKRATT!
Härom dagen var det jag som gjorde bort mig med att svara i jobbets telefon:
-Anncie
När man ska svara :Välkommen till Horsvik Hotell och konference du
pratar med Anncie!..Han trodde givetvis att han kommit helt fel.
Ja ja.man är inte mer än människa och fel gör man garanterat nästan
varje dag :-/

Lägger in en bild på våra "löptjejer"...

Kicki på väg ur höglöpet och Sippan är på väg in i höglöpet
för tillfället.Den enda hanhund vi märker något av är vår gammelvovve
Bacchus som inte är så pigg på att äta och han gnyr lite då och då.De andra
"vädrar" i luften lite smått annars går allt bra.

Lite sommar feeling...

Siluettbild av vår Sonny tagen vid vattentornet i Tystberga
en solig em. av hans kompis Andreas.

Och ett citat förstås..


Och i morgon träning i Västerås på RB för vår del.
Passar på att önska alla som ska på WR i Södertälje
lycka till nu i morrn och hoppas ni får en solig och
bra dag med race och vänner!


Önskar vi er alla från Steelsuccess..sköt om er!!


Kommentarer

  • Linnea säger:

    Hallå i stugan!

    Som ni väl sett så kommer vi inte till Västerås den 20:e. Känns lite trist att inte vara med där det händer ... 31 anmälda whippar!! Men man får ju "vara med" via nätet, detta fantastiska media. Bloggar och FB uppdateras ju snabbt efter varje tävling, det är så himla kul med snabba resultat.

    Vi ses i Jäbro till midsommar!



    Varje dag läser jag tänkvärda o kloka citat, ser fina bilder och ler åt härliga vardagshändelser på denna blogg ... tack för det.

    Kramar från norr!

    2010-06-12 | 09:16:24
    Bloggadress: http://moneysteps.bloggagratis.se/
  • Anncie och co. säger:

    Hej Linnea :-) Det blir många whippar den 20:e på

    Västerås RB,vilket vi tycker är jätte kul förstås.Synd att ni inte kommer men man kan ju inte vara över allt,så vi ser fram emot att träffa er och alla era vovvar i Järbo i midsommar!

    Kul att vår blogg uppskattas av dig Linnea :-))

    Kramar Anncie och Tobbe

    2010-06-12 | 18:50:45
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Sara säger:

    Hejsan!!



    Jag såg på Åsas blogg att ni hade tränat tillsammans med hennes hundar och att både Oddie och Ricky skött sig riktigt bra. Det kommer inte att bli nåt lätt motstånd när vi kommer ner nästa helg men vi ska göra allt för att ge er en match :)

    Sen fortsätter vi till Järbo och fortsätter med den returmatch :)



    Det ska bli jättekul att få komma ner och tävla nere hos er och ännu roligare var det ju att det blev så många whippar.



    Och jag kan bara hålla med mamma om att jag gillar dina citat!



    Vi ses snart!



    Kram Sara

    2010-06-13 | 10:10:30
    Bloggadress: http://sarajohan.bloggagratis.se
  • Anncie och Tobbe säger:

    Hej Sara!! Ni är så välkomna ner till oss i Västerås:-) Ska bli kul att träffas igen och era vovvar också,kameran är med jag lovar :-))

    Bra att vi får lite att tampas med ute på banan,era vovvar har ju också visat bra resultat,kul med jämna spännande lopp!!

    Tack för att "mina" citat uppskattas,det värmer!

    Då ses vi till helgen och kör försiktigt!!

    Kramar Anncie och Tobbe

    2010-06-13 | 11:43:26
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Carin säger:

    Å vad jag känner igen mig om att behöva semester - tror att de flesta känner igen sig i det just nu. Å vad skönt det ska bli med sommar!

    Bilden på era flickor i backen med alla scilla var otroligt fin!

    Hälsningar från Carin, Perlas matte!

    2010-06-13 | 13:24:39
    Bloggadress: http://springpearl.blogg.se/
  • Anncie och co. säger:

    Hej Carin! Vad kul att du kikade in :-)

    Hoppas allt är bra med din familj och Perla!

    Jo ibland kan man få till det med kameran,har sett att du också har fått till det med din kamera,jätte fina bilder på din blogg på Perla.

    Ha det så bra och sköt om er!

    //Kramar Anncie och co.

    2010-06-13 | 16:03:22
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: