steelsuccess whippets

2010-06-07 Veckans första dag..

Kategori: Allmänt


...på er alla vänner! Ja så var man "Back in work"
igen då! Vet inte riktigt var denna helg tog vägen,
men snabbt förvann den.I dag så hade vi bra med folk
fast det var måndag 263 gäster gick mätta och belåtna
från Horsvik.Tobbe styr sin lastbil nattetid  denna vecka,
så vi syns på torsdag fm. igen.Usch på torsdag ska jag på
begravning,det känns väldigt tråkigt och jobbigt redan nu.
Nä,jag får nog lägga in något skoj i stället så inte bloggen blir
dyster.Hittade fyra nya sorters hamburgare idag..........


...ska nog prova att beställa någon av dessa på skoj någon gång :-))
eller en sådan här kanske.........

skulle vara kul att ställa en sallads råtta på vårt salladsbuffé
bord på jobbet,för att se lite reaktioner,lite skoj måste man få ha :-))

Från det ena till det andra så kommer vi nog att åka
till Järbo i midsommar....

en mycket trevlig bana med lite skarpare kurvor än tex Västerås.
Vår Oddie hade lite svårt med dessa kurvor förra året vi var där.
Får se om han fixar det bättre i år,hoppas det!
På bilden ser vi ett whippet lopp sen förra året vi var där.
Unikum i blått täcke,En stor stark i vitt täcke,Leffe Blond i vitt/svart täcke,
Viggen i rött täcke och i gult täcke Sara och Johans hund tror jag att det var
om jag inte minns fel :-/,ni får rätta mig om jag är "ute och cyklar" Skratt!!
Axrace Banana split i svart täcke är ur bild och vann detta lopp!

Några kloka ord för kvällen kommer här...


Hoppas ni får ett bra avslut på denna
måndags kväll.Just nu regnar det här i Tystberga
och mörkret börjar att lägga sig.Tar nog en kopp
kaffe farmför TV:n och kopplar av en stund innan kvälls
rastningen av vovvarna.Sköt om er så länge så hörs vi 
snart igen.... 


Kramar från oss på Steelsuccess! 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hejsan!!



    Du har nästan rätt om hunden i gult :) Det var Tiramisu som vi hade med oss men vi kan inte säga att det är våran hund även om han är hemskt trevlig! Det är Esbjörns hund från Skellefteå men han följde ju med oss några svängar ifjol.



    Då hoppas jag att vi ses i Järbo på midsommar. Vi har även funderingar på att ev åka till Västerås helgen innan men nu är det så mycket rykten om hundhosta runt om i Sverige så vi är i valet och kvalet. Har ni hört nåt om det hostas i Västerås?



    Kram Sara

    2010-06-07 | 23:05:26
    Bloggadress: http://sarajohan.bloggagratis.se
  • Anncie säger:

    Javisst ja!! :-)) Så var det ju Sara! Tack för ditt inlägg så det blev rätt!

    Angående hundhostan som går vet jag att ingen i Västerås har den.Men om jag förstår det rätt så är det ca. 10 dagars inkubationstid på hostan.Och någon sa att det var några som insjuknat efter vistelse i Midlanda.Men det sist nämnda är jag mycket osäker på,efter som detta är ett rykte :-/

    Vi får höras närmare om detta,hör jag någon som insjuknat i Västerås så hör jag av mig till er!

    Ha en trevlig kväll!

    /Kram Anncie

    2010-06-08 | 18:27:06
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Marie Jönssonm säger:

    Haha ja du Anki den råttan skulle vi ha på salladsbordet. Tänkte att du kan göra den på måndag.

    :)

    2010-06-08 | 22:40:21
  • Anncie säger:

    Haha!! Ja Marie!!(Arbetskollega)jag har allvarliga

    funderingar att göra en "gurkrådis" på måndag,kan inte vara så jätte svårt! Kanske du kan backa upp lite också?? Så får vi nog till det ska du se! :-)

    //Kramar Anncie

    2010-06-08 | 23:10:31
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: