steelsuccess whippets

2010-06-05 Härliga Lördag :-)

Kategori: Allmänt


Hejsan på er alla! Sovit gott hoppas jag?..Jag har sovit som en stock.
Man är liite eftertrött efter denna vecka som varit rätt häktisk,
men nu är jag utvilad.Tobbe åkte tidigt i morse upp till Västerås
för att dona inför vår tävling i morgon,samt att det är medlemsmöte
också...


Jag tänkte jag skulle hinna med att städa och tvätta
en stund nu,och sen rasta av vovvarna.De får ta det lugnt idag
inför kommande morgondag.Bara lite genomgång på de som ska
tävla och en kortis för de andra,för i kväll ska vi........


....åka hem till en arbetskollega till mig och träffas alla från jobbet
med respektive och grilla och umgås innan de första kollegerna
börjar att gå på semester.Vi brukar hitta på något sådant varje år,
rätt kul att få något som en tradition som är trevligt.
Men vi kan inte bli så sena för vi ska ju upp tidigt i morgon för att tävla!
Eftersom vi var tvugna att "dra" Blåkulla så vet jag inte än hur 510m
loppet blir,det blev ju bara två vovvar där nu.Får se hur Lennart löser detta!
Kommer Häxöl och Wiio med i 295m loppet så får nog gammelgubbarna
Ivan hoe,El Chuttney och D-S Form det väldigt tufft!!

Bjuder på lite "Lördags godis"nu........

YES,där satt den!!


och denna satt mindre bra :-/
I bland får man till det och ibland
inte!!


En "Bully giraff" från Afrika,får också pryda bloggen i dag.

Samt ett citat givetvis....

Den som tänker possetiva tankar borde
säga dom högt!!
Okänd.


Ha en trevlig lördag önskar vi er alla från oss på
Steelsuccess!

Kramar :-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: