steelsuccess whippets

2010-05/06 Morgon blogg!

Kategori: Allmänt


God morgon alla vänner! Igår blev det tyvärr inget
blogg skrivande! Tobbe och jag blev sena från Nyköping,
jag släpade bla. runt Tobbe på Jysk ett bra tag ähum..
Inget ställe man ska ha honom med på det märktes efter
ett tag.Men så efter att ha handlat både mat och gardiner
så kom vi hem och tog hand om våra jyckar som blev såå glada
att se oss,vi brukar alltid gå med dom direkt när vi kommer hem
men tyvärr visade termometern -19 igår em.Sonny hade varit
hund och pannvakt under dagen/em, nu går det åt pellets kan man
lugnt säga,så det är tur man kan hjälpas åt,Tack Sonny!!


När sen vi satte oss i soffan för att koppla av efter arbete,stads-
besök,in plockning av varor,(vi fick hjälp av Oddie och Ricky,de
käkade upp halva plocksalladen ur en av kassarna Haha!)
Det var smaskens tyckte de. Så somnade jag naturligtvis i
soffhörnet under filten!! Det är MYCKET lätt hänt för min del
att göra som denna Whippet.zzz Gose Whippeten ser hand gjord ut
rätt häftig ,verkligen!


Föresten...Har ni testat dessa yoghurtar??
Jag kan rekomendera dom annars,om ni tycker om
yoghurt vill säga.Jätte Goda! :-)


Hittade även denna bild och den kom att på minna mig om
Sippan.Vi har nämligen en kupè värmare som står i
trappan upp för att hjälpa till att hålla en jämnare värme i
lill-hallen.Och när man rastat av henne så står hon precis så här
och värmer sig.Hel festligt! Jag skrattade gott när jag såg detta
första gången! Roliga Whippar :-))


Avslutar med en värmande bild på Dizel och Sippan från
i somras med 25 grader varmt!! Vad skönt...
Ha nu en riktigt bra tretton dag idag allihop!
Nu tänkte jag börja plocka bort "lite jul"!!
Kramar från oss på Steelsuccess!

Kommentarer

  • åsa o leif säger:

    Vilken underbar bild på Blåkulla,hon är jättevacker på bilden...................

    2010-01-06 | 12:03:33
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Annci och Tobbe säger:

    Tack Åsa och Leif för eran kommentar!!

    Det värmer i vinter kylan :-)

    Kram från oss!

    2010-01-06 | 12:31:20
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: