steelsuccess whippets

2010-01-19 En "Fylld" dag...

Kategori: Allmänt


Hejsan! Idag har jag lyckats fylla hela dagen totalt
med diverse ändamål in i minsta minut.Vissa dagar blir
mer intensiva än andra dagar,men så är det ju ibland
för oss alla.Så nu sent omside sitter jag här framför
skärmen i alla fall.Börjar med att lägga in en favorit
i repris,vår Gazolin Logan (Toddy) som tyvärr fick
lämna oss alldeles förtidigt.Men vi har honom i våra
hjärtan..För ALLTID!!!
Efter jobbet och alla vovvars "underhållning" och
matning åkte jag upp till Carina och Fredde ikväll,
för att lägga i en hårfärg i mitt hår.Det var Carina som
hjälpte mig med det,Fredde är förstås målare,men jag
överlät detta till Carina för att vara på den säkra sidan. :-))
STORT TACK Carina! Ps. än är jag inte grön hårig! #Flin#


Hade förstås kameran med mig..Här myser våra hundars
tränings kompisar Panther och Robin framför brasan.........


Och en som sov gott var Baloo....zzzz......


Fick en huvud bild på Robin........


och en STOR gäspning!!


Får jag också passa på att presentera Fredde och Carinas
sköldpadda Oscar 22 år. En riktig häftig lirare.
Carina berättade att det tar ca. 3 timmar att göra rent hans
akvarium och att han ratar räkor som dom brukar gilla,nej han ska
ha sin "pellets" han!! :-)))


Här är det inte brist på värme ifrån denna bras kamin som de har,
varmt och gott i stugan har de minsann,Härligt!!


Avslutar med en bukett rosor till Carina som hjälpte
mig med hår färgningen i kväll! Tack Tack!
Vi önskar en god natt i från Steelsuccess,så hörs vi
snart igen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: