steelsuccess whippets

2010-01-14 Shopping runda och Grattis!!

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner!! Nu har man gjort ett arbets pass igen.
Det blev inte många timmars sömn i natt för jag hade hand om
frukosten i morse så nu har man hållt igång sen kl.04.00,nu
börjar ögonen klia lite smått...
Jag har varit och handlat i dag så jag inte behöver åka in i
morgon,för då ska vi på 50-års kalas på kvällen.
Det är Tobbes och min kamrat sen många år tillbaka,de gick i samma
klass till och med,årgång -60!! Grattis i förskott Benny, en dag förtidigt!!
(syns i morgon kväll)  :-)


GRATTIS BENNY 50 ÅR !! 2010-01-15


På Euro Store hittade jag rosen ljus som ändrar färg när man
tänder dom,jätte häftiga! Dom skiftar i alla sorters nyanser..


..här i ljus blått för stunden..Rätt läckert vad de kan hitta på.
Denna butik är inga som helst problem att spändera tid och
pengar i,dom har jätte roliga saker.Framför allt en bra present
affär. :-)


Från shopping till vår ögonsten Blåkulla som fyllde 3 år igår!!
Vi vill med denna bild gratulera henne och hennes bror
Starkodder samt alla deras syskon! STORT GRATTIS! Bröder
och systrar!! önskar alla vi på Steelsuccess!


HURRA HURRA HURRA !!!

Ha nu en riktig bra torsdagskväll önskar vi er alla
från oss alla,så hörs vi snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: