steelsuccess whippets

2010-02-24 En vanlig vardag..

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner!! Idag har det varit lite varmare här på
östkusten.Det har droppat från taken på jobbet och solen värmde
skönt mot hus väggen! Till och med vår bil blev helt isfri med solens
värmande strålar.Jätte skönt!!
Vi har sedan haft lite hund vård här hemma på em.
kloklippning och tassvård,massage och sen har jag börjat beta av lite
tandvård också. Men allra först sov jag en stund eftersom jag gick upp så
tidigt i morse,typ vid 04.00.Aldrig fel med lite vila :-)


Blåkulla vilar efter maten! Go primadonna :-))


Kicki sysselsätter sig med en hård brödbit efter kloklippningen...


Mums fillibabba!!....


och D-S Form,Ricky somnade sött efter maten i kväll.
Det är inga problem med att inte ha något att göra här hemma
det finns alltid nåt att fixa med.


Vi har annars lite tankar och drömmar för oss
just nu.Det har dykt upp en mycket intressant grej,
inte alls säkert att detta slår in,men drömma kan man få göra
än så länge! Vi får se vart åt det barkar med denna sak.
Återkommer senare om detta i så fall.


Har väl inte så mycket mer att tillägga i dag som blev en helt
vanlig dag för vår del. Nu ska jag gå ner till Tobbe,honom vet man
var man har på kvällarna efter allt är klart...OS så klart!!
Alla gillar vi olika saker som tur är,jag kollar väl lite ibland när
tiden räcker till och så,men inget jag måste se. Men visst är det
roligt när det går bra för Sverige!
Ha en skön kväll önskar vi på Steelsuccess
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Har hört från ett par av mina egna bloggläsare att dom haft problem med att kommentara min blogg i dag så det är nog något strul med blogg.se. Tror det löser sig snart! Dom brukar fixa till det mesta ganska fort!

    NU BLIR MAN JU NYFIKEN OM DEN "INTRESSANTA GREJEN!"!!!! (med tanke på vad ni skrev).

    Såg att Ni ringde tillbaka till mig ikväll, men jag hade en liten "kritisk" stund med en vovve jag trodde blivit allvarligt sjuk!!! Men faran är över tack och lov........

    Vi kan höras i morgon mina vänner!

    Kram Marie

    2010-02-24 | 23:45:20
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • åsa-gammelmatte säger:

    Hoppas Blåkulla ligger i hårdträning ,det nalkas Påsk!!!!!!



    Ni har väl putsat på kvasten åt henne,det gäller att ligga först:..

    2010-02-26 | 09:01:59
    Bloggadress: http://emmalines.se

Kommentera inlägget här: