steelsuccess whippets

2010-02-23 God kväll!!

Kategori: Allmänt


God kväll alla vänner!
I dag har jag jobbat lite sent,har fått sådan värk i mina
handleder,undrar om det kan vara kylan som gör detta?
Eller om "gammeln"har börjar gett sig till känna??
Har gått med värmande linement hela dagen och handleds 
värmare på mig,inte kul alls.Får se om det blir bättre,annars
får jag nog ge mig in till apoteket och prova med Voltaren.
Just nu så har vi tagit kväller för både Tobbe och jag ska gå
upp vid 04.00 i morgon,jag har hand om frukosten på jobbet
och Tobbe har ju sådana arbets tider.Så det är bara natt kissningen
på vovvarna kvar nu.


I morse såg det ut så här ungefär på väg ner till Horsvik.
En massa snörök,väldigt otäckt att köra i tycker jag.
Det gäller att hålla avståndet så man hinner uppfatta det som
händer och sker! 


Annars är jag lite smått irriterad på datorn..
Jag kan tyvärr inte kommentera era inlägg på 
bloggen varken de som läggs in på vår blogg eller
kommentera era fina bloggar,något fel har uppstått.
Detta har pågått sen igår,så ni vet varför jag tex inte kan
kommentera er tillbaka.
Tackar därför Krokens för sin kommentar till vår blogg igår, här
och nu!(-30 grader var lite för häftigt för oss i Tystberga)


En till med "trassel"(på linan) ,Kicki som tränar WR i maj-09 i 
Västerås....


...Nu ska vi se..hur jag trasslar mig ur det här då...?
Men trasan släpper jag INTE!!


Hon trasslade sig ur linan sen,men trasan fick vi klippa bort!
Här en bild på Axrace Classic,Kicki som Fam. Rose har tagit!


Och en bild på Kicki som Hulken med gröna ögon.
I bland så kan en misslyckad bild bli lite häftig i alla fall!


Nu återstår det bara att önska er alla en fortsatt bra 
Tisdags kväll, så hörs vi snart igen.
Kram från oss på Steelsuccess!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: