steelsuccess whippets

2010-02-17 "Bubbel Kväll" :-))

Kategori: Allmänt


God kväll på er vänner!!
Det blir en "Kortis" bara..
Kom hem sent idag pga. avdelnings möte
efter jobbet och sen for jag iväg till Nyköping i
snö vädret för att hämta mina glasögon,äntligen!!
man har ju varit halv blind sen i fredags.Men kan ni
tänka er,de hade bara bytit ena skalmen,så nu går jag
med en ljus och en mörkare skalm! Jaha..Fick beställa en
likadan förstås.Hur tossiga kan folk vara när jag ändå sa
till om TVÅ nya.Men tjejen sa att jag ej behövde betala
för den andra som kommer hem. Tack för det i alla fall!!


När jag kom hem fixade jag med vovvarna och
kollade på Det okända på TV:n.
Jag tycker att det där med övernaturligheter är ganska intressant
medans Tobbe är mer skeptisk. Man får tycka vad man vill i den
frågan!Annars har jag "Bott" i telefonen i kväll, vissa kvällar
blir bara så,men det är såå kul att prata med goa människor!!


Önskar er alla en god natt!!
För nu tar jag snart och går och lägger mig!



Från oss på Steelsuccess!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: