steelsuccess whippets

2010-02-03 Vitt som snö...

Kategori: Allmänt


Hej på er där ute i snöiga Sverige!!
Har i dag på väg till jobbet åkt igenom ett antal snödrivor
med bilen.Det hade drivit igen på många ställen,som tur
var tog jag mig fram och åter,men en utav mina jobbar
kompisar blev fast i snödrivorna och blev väldigt
försenad.Det var tur att hon fick hjälp av sin man som
drog loss henne med sin traktor.
Annars har Tobbe varit ledig pga vädret i dag,skogsvägarna
var inte körbara,vi får se vad vädrets makter bjuder på i morgon?


En som har hållit låda idag är Kicki,här kollar hon över grinden
när jag kom hem.




Och hämtar sin leksak och vill leka en stund innan hon lugnar ner
sig...


Nu är jag cool ett tag efter lekstunden....


Här lite vila efter bus med Matte....


Mätt och belåten...........


Och sen kan man ge sig katten på att dessa telefon försäljare börjar att
ringa när man precis ska sätta sig till ro för kvällen.
Här en kommentar sist Tobbe svarade:
-Nej här finns ingen Torbjörn jag är bara hundvakt här för tillfället..
Haha...


Avlutar idag med att ge alla en skydds ängel!
Kan behövas i denna väderlek om inte annat.
Ha en trevlig kväll önskar vi på Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Får man låna det svaret till telefonförsäljare?



    Så bra svar! Fy vad jag är trött jag är på alla som vill erbjuda mig att ringa gratis i princip.



    Ha det bra i den snöiga nord. Hälsningar

    Olga i Snöriket Motala

    2010-02-03 | 21:50:29
  • Anncie säger:

    Olga..Du får gärna låna svaret till dessa telefon försäljare!!Hehe...Varsågod! :-))

    Kramar från oss!

    2010-02-04 | 21:53:19
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: