steelsuccess whippets

2010-01-04 Sen bloggare..

Kategori: Allmänt


Hej vänner! Har försökt att lägga in en blogg ikväll men först nu
kom jag in.Kanske kan ha med överbelastning att göra.Fick bara till
svar att sidan ej kunde visas.Men men så är det med teknikens
under ibland.Idag har man jobbat mellan 08-15 och haft 211 mat
gäster.Varje dag serverar vi även dagens soppa..de första gästerna
som kom fick ett gott skratt..på skylten stod: Gammadags soppa med
vit kål och fläskkött..hihi..passande eftersom Studsvik håller på med
kärnkrafts avfall bla.
Vissa kommentarer från våra gäster blev det:
- Om man käkar den soppan blir man väl Hulken..
- Är den Gamma strålad eller??
- Va..Blir man själv lysande av den soppan eller??
Ja vi satte dit ett L ganska snabbt på skylten Haha..


Vill också passa på att gratulera en av mina kollegor Marie i för
skott,hon fyller år imorgon 5/2!! Hon är alltid glad och possitiv
en kul arbets kompis....


STORT GRATTIS Marie!! Önskar Anncie med familj!!


Här får du en söt boxer bild på din dag!
Marie har nämligen en boxer vid namn Vilma.



Ja nu sitter jag nog så här ett tag och kollar vad ni
andra haft för er under dagen. Kaffet är för tillfället
slut så jag går nog ner och hämtar en skvätt till.
Ha så gott tills vi hörs i morgon igen!
Kramar från Steelsuccess!

Natti Natti.......

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    Skulle gärna testa "gamma-soppan":-)

    Vem vet? Kanske man "lyser upp" och blir "hög-aktiv" (haha).

    Nä - allvarligt talat är jag nog tillräckligt högaktiv........

    Och nu ska man bli "lärare" oxå! Oj - då åker pekpinnen fram minsann (haha).

    Har nämligen fått en förfrågan från Östergötlands Idrottsförbund om jag (eller rättare sagt mitt företag) kan hålla en grundläggande kurs i bokföring för personer som ingår i ett arbetslöshets-projekt här i Motala, där deltagarna är aktiva och ska "sköta bokföringen" i föreningarna...

    Tycker det låter JÄTTE-KUL! Så det tar jag nog på mig!

    Kramis Marie

    2010-02-04 | 22:57:19
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • Marie Jönsson säger:

    Tack Anki med familj,bilden på boxern var jätte söt, men den första bilden vet jag inte vem det ska föreställa. Ha ha kram till er.

    2010-02-05 | 19:04:47
  • Anncie och Tobbe säger:

    Vad jätte kul Marie!!

    Man får gratulera till "Pekpinne jobbet"!!

    Man är ju bra på det man gör, annars kan man ju

    alltid lära sig!

    Lycka Till med detta arbete! :-))

    Kram från oss!

    2010-02-05 | 19:32:39
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Anncie och Tobbe säger:

    Hej Kollega!!

    Den första bilden ska ju föreställa en bra

    arbets kamrat som heter Marie.Och som fyller år idag:-))

    Hipp Hipp Hurra!!

    Kram från Anncie och kompani

    2010-02-05 | 19:38:22
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: