steelsuccess whippets

2010-08-05 "Gravfix",vovvar och host host!!

Kategori: Allmänt


Hallo alla vänner! Har ni någon gång försökt att sova med hosta??
Inte kul i alla fall.När man precis ska lägga ner huvudet på kudden så är
det dax för en attack,somnade i 04.30 taget i natt och sen upp med
vovvarna vid 07.00.Det har inte blivit så många timmars sömn från i
fredags. Vojne vojne....Så om vi är lite mer vimsiga än vanligt så
finns nog förklaringen där. Skratt :-)

Mitt på dagen var vi och latja med våra vovvar på banan en stund
i det fina vädret........

Här fångade jag Sippan i bus tagen med trasan...


Jätte kul att springa runt som man vill och ha skoj.....


DS-Form, Ricky tar fart mot trasan.....ser ut som han smyger :-))


Classic,Kicki var lika på G hon också....

Brasse och Bacchus och Oddie fick vi tyvärr inga bilder på för vi var
nere i två omgångar och då glömde vi ta med kameran igen.
Nästa gång så kommer bilder även på de andra också.Det måste vara 
det där med för lite sömn igen som spökar att man inte tänker klart.Usch!!

På em.åkte jag sen en tripp till Nyköping och köpte lite nya fräscha blommor
till gravarna.Det var behövligt för blommorna var överblommade.
Inte så konstigt eftersom vädret är som det är och har varit.
Extrem väder skulle jag vilja kalla det.


Här en bild på Ludgo-kyrka..belägen så vackert in till Ludgo sjön.


Sen hem innan myggorna skulle äta upp hela mig...
För att fixa lite kvällsmat åt tre hungriga vargar där hemma,
och vovvarna förstås...:-))
ett citat följer här...


Elisabeth med whippet tiken Tyra ringde mig också och talade om att
de skulle komma och titta på WR-tävlingen nu på lördag i Norrköping.
Jätte kul!! De har ett otroligt intresse verkligen skojsigt!!
Välmött :-))))

Nu måste jag rasta vovvarna och försöka sova en stund för
i morgon bitti bär det av till Stockholm för vår del!!


God natt på er alla vänner önskar Steelsuccess!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: