steelsuccess whippets

2010-08-04 God kväll på er alla...

Kategori: Allmänt


Hej gott folk!! Hoppas ni haft en bra dag.Här har vi försökt att
krya på oss så gott vi kunnat,med honungs te,halstabletter och Ipren.
Inte är vi bra men bättre i alla fall.Denna dag har vi mest vilat för
att få lite krafter åt våra vovvar också.Tobbe har i alla fall åkt till
sitt arbete på em. han kör natt så han kommer väl hem på morgon
kröken någon gång. (Bilden ovan är en solnedgång från sjön Båven
där mina föräldrar växt upp här i Sörmland) Vackert :-))


Denna ängel är till Rebecka Norgren (Västanvinds kennel),
som är en riktig ängel själv.Tack snälla för en fantastiskt
spännande eftermiddag!! 


Dagens ord för mig blir det här idag.

Det har blivit en del TV tittande under veckan för min del ,
såg ett program om dessa kufiska ringar på vetefält världen över,
undrar verkligen HUR de görs??

Ena delen av mig tror att detta är bara fejk och "bus streck" av
oss människor,den andra delen av mig vet inte vad den ska tro!
Men jag tänkte om jag själv skulle stå där ute mitt på ett fält
och jag skulle göra detta,HUR SNYGG skulle min cirkel eller dylikt bli?
Oftast har detta hänt på nätterna också,jag skulle gärna vilja veta
hur det kan bli så fint och jämnt,och HUR kunde det ske över bara en natt??
Det skulle nog ta en månad för mig att bara mäta upp var jag skulle trycka ner
säden. Jaja,lite förundrad blir man över detta fenomen...eller hur?



?????????

Ett citat följer här....



Ska bli kul att få träffas och få tävla lite i Norrköping
på lördag.Hörde att ett 60-tal vovvar var anmälda.
Något vinnar tips kan jag inte ge,säger alltid som vår goa
vän Åke."Vi ska springa om ét först." Och det stämmer för
vi håller ju på med levande varelser och får man en dålig start
i denna sport är det nästan till 99% helt kört,allt kan hända.
Så vi säger till alla som kommer GOOD LUCK!! I stället :-))
Välmött i "Norpan"


GRATTIS TILL VÅR SONNY som kom in på Fordonsteknisk linje!!!!
Lycka Till till även dig vår ängel!!!


Nu ska jag nog gå och försöka att sova lite för i morgon är en
ny dag och nya göromål!

Natti Natti Önskar Steelsuccess!!


Kommentarer

  • Linnea säger:

    Lycka till i helgen!

    Kommer att sakna er på tävlingarna här uppe, har sett att ni valde WR-SM om två veckor, så vi får planera in resor neröver istället!!

    Vi hörs och ses/Kram!

    2010-08-05 | 19:28:01
  • Anncie och Tobbe säger:

    Hej Linnea!! Ja detta har tyvärr varit så himla svårt val för oss ska du veta,men vi har missat SM på WR en del år i rad nu bla för att jag har haft en sjuk mammma som tyvärr gick bort förra året.

    Och vi kommer att ställa upp med fem vovvar i SM.Vi har ju bla en vovve Brasse som fått stått över en del tävlande pga rundbana eftersom han inte kan springa där,vi får helt enkelt inte runt honom på RB.Vi har lagt ner så mycket tid där med honom och han vill inte tyvärr!Så han är vår WR vovve och de andra har ju licens där också.Typiskt att detta skulle krocka med varann :-/ Vill så gärna upp till Norr också,jädrans problematiskt detta är.

    Men vi får ta den smällen när vi håller på med två hund sporter!

    Ha det så gott Linnea och stort Lycka till med er invigning och tävling!

    Väl mött snart igen!!

    //Kramar Anncie och Tobbe

    2010-08-05 | 20:52:34
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Rebecka Norgren säger:

    Oj va ser jag här dåå, en underbar Ängel till lilla mig. Tack tack tack!!!!!



    kram till er

    2010-08-13 | 01:00:36
    Bloggadress: http://vastanvinds.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: