steelsuccess whippets

2010-04-16 Have a great weekend!

Kategori: Allmänt


Hej alla vänner! Vi vill önska er en bra helg! För våran del så har
jag jobbar helg i morgon lördag kväll,då jag ska servera Trosa kören!
Vi får väl se om det blir opera eller kanske någon annan musik
stil denna gång.Förra gången var jag lite lomhörd! Hehe..
Tobbe ska åka på kongress möte i Stockholm rörande rundbana
i morrn,så vi vet vad vi gör så att säga.Det får bli en riktig
hund dag på söndag istället.Men promenader ska vi hinna med förstås!


En slit och släp helg det blir!....phu.

Bjuder på lite varm humor i kväll...

:-))

Och ett citat förstås:



Emmalines DS-Blåkulla i solskenet!


Ha en mysig fredagskväll allihopa så får vi höras
snart igen!
Kramar från oss på Steelsuccess!




Kommentarer

  • åsa/Leif säger:

    Blåkulla ser såå fin ut..

    2010-04-16 | 22:35:30
    Bloggadress: http://emmalines.bloggplatsen.se
  • Anncie och Tobbe säger:

    Man får tacka uppfödar matte för kommentaren!

    Ha en Trevlig Helg önskar vi från Tystberga med fyrfotavänner!

    2010-04-17 | 00:05:38
    Bloggadress: http://steelsuccess.se
  • Olga Sandlund säger:

    Hej på er!



    Jag har alltid undrat hur du Anncie tar dig ut på jobbet – men nu vet jag. Brickan på huvudet – gör om det den som kan.



    Ha en bra jobbarhelg! Tant Olga i Motala

    2010-04-17 | 01:14:25
  • Anncie säger:

    SKRATT!! Ja du Olga,vet du hur svårt jag har det i kurvorna?? Inte lätt att parera i bland!

    Ha en trevlig helg på er nere i Motala!

    Många kramar Anncie och co.

    2010-04-17 | 09:52:52
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: