steelsuccess whippets

2010-04-01 Skär torsdag!!

Kategori: Allmänt



Hej alla vänner!! Inte fel att börja bloggen med att vi har funnit
för vår del årets första tussilago! Den lyste så fint i dikes kanten!
Vi var ute och gick på em. med vovvarna på en långrunda och
fann en del vår tecken..YES!! Vad kul att naturen börjar vakna till liv
igen!!


Här väntar vi på att Tobbe ska krypa upp ur diket efter fotot
han tog.
Ser ni..BLUE SKY!! och skinande sol på em.Då är det gött o leva!!
På ca 2 veckor har snön helt smält bort,det är bara i norrläge och
en del snö vallar kvar! :-D


Bild tagen från promenaden,fr v.Kicki,Brasse,Ricky och Oddie.
Den "hals huggne" är jag! Hehe..
Här ser ni att vi har lite snö kvar i norrlägena!
Sippan och Bacchus fick sen gå ut tillsammans,för Blåkulla skulle
gå en kortare promenad i dag för hon var behandlad av kiropraktorn
som vi har varit hos idag.Alla vovvar såg helt oki ut,bara Sippan behövde en
liten liten justering.Annars är det bara att tuta och köra när det
är dax för träning!

Ett litet citat kommer här..

Ha nu en riktigt bra skärtorsdags kväll så höres vi snart igen
go vänner!!

GLAD PÅSK! Önskar vi på Steelsuccess!!

Kommentarer

  • Lisa säger:



    DET citatet diggade jag, det ska jag ta till mig!

    2010-04-02 | 18:16:59
    Bloggadress: http:/http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/
  • Anncie säger:

    Hej Lisa!!

    Vad kul att du kikade in :-))och

    att du gillade citatet!

    Jag blandar och ger av dessa citat sen kanske man fastnar mer får något av dem.

    Men jag är som en "slump generator" som väljer och vrakar,det finns massor!!

    Sen tycker jag att det är jätte kul givetvis!!

    Kram till er goa Krokens! Från Anncie och Tobbe med fyrfota vänner!

    2010-04-02 | 23:36:32
    Bloggadress: http://steelsuccess.se

Kommentera inlägget här: