steelsuccess whippets

2009-11-23 Hemma med feber Blä....

Kategori: Allmänt


Hej vänner! Ja idag kan man säga att man inte gjort
så mycket nyttigt precis,jag vaknade i morse och hade
nästan 39 gradig feber,ont i huvudet och halsen.Har
mesta dels sovit och tagit lite att dricka.Man är ju inte
så hungrig när man mår så här.Tyckte det passade
att börja med en sjuk Anka därför att dom kallar mig
Ankan på jobbet! Smile :-)


Alla hundar har också mest sovit,jag har stapplat mig upp och
tagit ut dom mellan varven.Men en som inte har sovit så mycket
är.....


Just precis vår lilla hålligångare Kicki,hon sysselsatte sig
bra på egen hand ähum...ja det är såå roligt att undersöka
allt och OM det går att äta tex!..


Matte JAG har inte gjort något medan du sov!..Hur kan du tro det?
Det syns väl inga spår eller???


Ja dom är för goa whipparna!! Man behöver inte vara sysslolös
precis.Just nu är alla vovvar ute med husse på långpromenad,
i kvälls mörkret.Än så länge så mår Tobbe bra i alla fall ,vi får
hoppas att han inte också blir sjuk, för vovvarna behöver ju sina
promenader.Nu ska jag kurera mig och lägga mig en stund,så go
vänner ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

  • Elin Rose säger:

    Fniss Fniss. söta bilder på Kicki....



    Krya på dej!



    Kram från oss alla!

    2009-11-23 | 18:45:14
    Bloggadress: http://www.sloughi.se
  • Marie Sandberg säger:

    Vet inte riktigt, är inte riiiktiigt sääker, men nog tycker jag mig känna igen det här betendendet här hemma oxå (skratt).

    Undrar VARFÖR det är så fantastiskt kul att plocka ut all stoppning från leksaker, kuddar, dynor, täcken - ja gu vet allt......

    Men inte älskar man dom mindre för det! Lite "svinn" får man ju räkna med.....

    Kramis Marie

    2009-11-23 | 23:08:26
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/
  • katarina säger:

    Krya på dej Anki.

    Ja det är konstigt att vovvarna gillar att pilla ur all fyllning i leksaker odyl. Alla hundleksaker är ju precis platta.

    2009-11-24 | 18:55:56
  • Anncie säger:

    Tack Katarina,jag försöker att kurera mig så gott det går! Jag håller med dig om att leksakerna ser ut att vara överkörda av en ångvält! Skratt!:-)

    Kram Anncie

    2009-11-25 | 09:10:03
    Bloggadress: http://steelsuccess.cybersite.nu

Kommentera inlägget här: