steelsuccess whippets

2009-11-12 Sen idag...

Kategori: Allmänt

Jag kollade precis på klockan och såg att tiden har
rasat iväg idag.Först har man jobbat och slitit,vi har
såå mycket att göra på våra jobb just nu både Tobbe
och jag.Jag drog en sväng till City Gross och vecko-
handla efter arbetet och Tobbe åkte hem till vovvarna.
Sen kom Åke ner och fikade en stund,vi håller på att
planera för att åka in till Nyköping på lördag fm,och
handla pärlspont som Åke o Tobbe ska spika upp i vår
hall.Ja tänk om dygnet hade 48 timmar istället.
Nu kommer lite bilder på några nära och kära bla.


Som ni kanske vet så har jag tillsammans med Ludgo spelviks
hembyggdsförening haft en utställning om min fars karriär för
några veckor sen.Det var MASSOR med matrial att gå igenom,
från 50-talet fram till 2004. Det var mycket uppskattat i alla fall.
Här har vi precis öppnat upp...


Jag fick också höra min fars fiol igen,det var så man fick ståpäls
som man säger,det lät pappa igen! Ryys..Här är det Billy med
kompanjon som drar en Ludgo-Pelle låt.(Sist pappa spelade på
fiolen var 2004,så musikerna stämmde upp den åt mig o fick
låna den)


Det går lite i familjens tecken idag.Här är Tobbe och vår dotter
Sandra.


Och här är vår son Sonny med flickvän Katja,det är de här två
som sköter våra hundar så bra när vi är borta.I bland så åker
ju inte alla vovvar med.Tack för ni finns!!


Och här hedras min mamma Ingegerd ,musik på cd med min far
spelas i bakgrunden.


Avslutar idag med en bild från WR i Karlstad,det är Blåkulla till
vänster,tyvärr vet jag inte vilka de andra vovvarna är.
Ha det gott alla vänner,vi höres snart igen!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    I rött täcke är det Kvarnhällens Bonnie och i blått täcke Caramount Pieces of a Dream. Bilden är från FH1 vid Derbyt i Karlstad och Blåkulla i vitt vann loppet på tiden 10,02! Bara lite "kuriosa"

    Kramis Marie

    2009-11-13 | 13:21:05
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: