steelsuccess whippets

2009-11-09 Kompisarna Oddie och Husse..

Kategori: Allmänt



I dag tänkte jag lägga in lite tävlings minnen på Oddie och Husse
från en tävling i Västerås i somras,
Här defilerar vi framför publiken...



Här kommer Oddie i blått täcke in i första kurvan...



Det gick ju bra,Oddies vinnar tid blev 19.86,och husse ser rätt
nöjd ut! Här en seger defilering av dom två....



Och så här kan ett pris bord se ut på rundbana...

Lite kul high lights är aldrig fel,det är minnena man lever på så
här i höst och vinter mörkret,och därefter får man blicka framåt
mot ljusa tider igen med nya tävlingar och spännande händelser,
och framför allt alla trevliga hund folk med fyrfota vänner.

I morgon jobbar jag kväll,så jag hoppas Tobbe kan fixa något
här på våran blogg.Vi får se vad han kan hitta på.
Ha en mysig kväll så hörs vi snart igen!

Kommentarer

  • Marie Sandberg säger:

    För egen del blev det "bäver-bloggande" idag:-)!

    Va kul att se lite bilder från säsongen! Och vilka fina prisbord sen!

    Kram till Er allihopa från mig och Mibisanar-brudarna!

    Ska maila lite filer till er nu i veckan. Det är exceldokument jag gjort som är bra som underlag när man har kennel...... Ni får se vad det är, spara det ni tycker är värt, och kasta bort resten som ni tycker är mindre bra:-)

    Kramis igen

    2009-11-09 | 21:26:49
    Bloggadress: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: